تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

کمپانی آمریکایی Verizon Communications از برنامه ریزی تیم توسعه کمپانی، برای ارائه شبکه ارتباطی استاندارد 5G در زمینه ارتباطات تجاری در آینده ای نزدیک خبر داد. قرار است این عملیات در سال 2017 بر روی شبکه های ارتباطی اجرائی شود.
در کنفرانس جهانی Intel Global Summit 2016 که به تازگی برگزار شد، مدیر کمپانی Verizon، لاول مک آدام طی سنخنرانی خود افزود، کمپانی قصد دارد تا شبکه 5G را مرحله به مرحله در مکان های مختلف راه اندازی کند و این کار در بازه زمانی اواخر سال 2017 و اوایل 2018 تحقق خواهد یافت.
وی همچنین افزود این کمپانی قصد ندارد تا قبل از سال 2020 شبکه ارتباطی جدیدی را معرفی کند و با این حال طرح های ارزشمندی در حال بررسی برای امکان پیاده سازی در دست متخصصین این کمپانی است.
Verizon از مقامات ایالات متحده درخواست کرده تا اجازه استفاده از فن آوری های جدید و تصویب پروزه های آتی را صادر کنند. این شرکت قرار است پروژه ارتباط استاندارد خود را در 7 ایالت آمریکا از جمله بوستون، اجرائی کند. البته قرار نیست شبکه 5G به طور کامل جایگزین شبکه های  4G و 3G شود. شبکه 4G قرار است با ارائه استاندارد های جدید برای مدت طولانی در دسترس کاربران قرار گیرد.
هم اکنون توسعه دهندگان کمپانی کره جنوبی  KT Corporation، در حال پیشرفت در زمینه ارتباطات 5G می باشند. این کمپانی با همکاری با Verizon Communications قصد دارد در المپیک زمستانی پیونگ چانگ، شبکه 5G را به اجرا بگذارد . لاول مک آدام مدیر کمپانی Verizon، در پایان سخنرانی خود به این موضوع اشاره کرد که قرار است اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه 5G در سال 2019 رونمایی شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه