پوشیدنی
رضا رزمی۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ ارديبهشت

با تمام کاستی هایی که می توان به Apple Watch نسبت داد اما یک چیز درباره آن کاملا روشن است و آن این است که اگر یکی از این ساعت ها را به مدت چند روز داشته باشید، بعد از آن دیوانه وار آنرا دوست خواهید داشت. یکی از نویسندگان سایت nextweb در گزارشی نوشت: نه تنها این ساعت ها خوب هستند بلکه تا کنون هر فردی که بدبینانه به این محصول نگاه می کرد تنها پس از چند دقیقه ور رفتن و بازی کردن با این گجت از فردی بدبین به فردی هیجان زده تبدیل شده است و این اتفاق مرا به یاد اولین آیفون ارائه شده به بازار می اندازد. بسیاری آن را دوست نداشتند و آنرا رد میکردند ولی زمانی که یک از آنها را به مدت چند دقیقه در اختیار گرفتند، شما می توانستید هیجان زدگی را در چهره آن فرد ببینید و با این اتفاق خریدار بعدی این محصول بودند.


با همه صحبت های فوق، فکر می کنید چرا Tim Cook نا امید است ؟ 
برای اینکه کمپانی اپل به اندازه کافی Apple Watch ندارد تا جوابگوی تقاضای کاربران باشد. یکی از دوستان من چند روز پیش این محصول را آنلاین سفارش داد و زمان تحویل آن چیزی حدود 2 ماه بعد از زمان خرید برآورد شده است و به راحتی می توان گفت که 2 ماه صبر برای محصولی که دوستش دارید بسیار طولانی خواهد بود. این اتفاق می تواند مانع بزرگی بر سر راه محصول جدید این کمپانی باشد، چون خیلی از افراد با دیدن زمان تحویل این گجت از خرید آن منصرف می شوند.
البته همیشه هستند کسانی که طور دیگر فکر می کنند، برخی معتقدند که این محدودیت در تولید این محصول هدفمند می باشد و اپل قصد دارد با ارائه اسمارت فون بعدی خود از این ابزار استفاده کند. بسیاری هم معتقدند اگر این فرضیه درست باشد کمپانی اپل دچار اشتباه بزرگی شده، چرا که در حال حاضر بسیاری از کاربران هستند که می خواهند این دیوایس را تهیه کنند اما پس از شنیدن زمان انتظار آن منصرف می شوند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
حسین
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور
ببیین جا استیو چه احمقی اومده خدا دو زار مغز اقتصادی ندارند دیوانگی لازم برای جابه جا کردن دنیا رو ندارن
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید