ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ ارديبهشت

مدیرعامل شرکت مخابرات در لایو اینستاگرمی خود وضعیت مخابرات تهران را مورد بررسی قرار داد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اجرای برنامه زنده در حساب کاربری اینستاگرم خود وضعیت مخابرات تهران را مورد بررسی قرار داد. وی در ساعت ۲۰:۳۰ شب به صورت لایو ارتباط خود را با کاربران برقرار کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در لایو اینستاگرام خود گفت:" ۸۰ درصد تجهیزات مخابراتی، تولید ایران است؛ در راستای تحقق شعار سال ۹۹ با عنوان "جهش تولید" سعی داریم باهمراهی شرکت های تولید کننده تجهیزات مخابراتی کشور، مابقی را نیز از تولیدات ایرانی استفاده کنیم". سید مجید صدری در ادامه صحبت‌های خود درباره تبدیل سرویس اینترنت adsl به vdsl و در شهرهای قم و تهران تصریح کرد: "برای عملیاتی شدن این پروژه، با شرکت شاتل در قم و آسیاتک در تهران قرارداد بسته تا بتوانیم خدمات اینترنتی مطلوبی را به مردم ارائه کنیم".
صدری برخی درخواست‌هایی که از سوی مردم برای حضور در لایو اینستاگرامی اش ارائه شده بود را پذیرفت و درباره مشکلات عمده آنان گفت: "مشکل ما به التفاوت هزینه بنزین رانندگان ناوگان حمل و نقل مخابرات کشور به زودی واریز می‌شود. کارگزارانی که در مخابرات سراسر کشور فعالیت دارند به زودی بر اساس تعداد شماره‌هایی که در یک مرکز مخابراتی پوشش دهی می‌کنند، گروه بندی می‌شوند تا برخی از مشکلات در این حوزه حل و فصل شود. سعی داریم تا حد توان مشکلات موجود در بخش های مختلف مخابرات را رفع کنیم".

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه