ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ آبان

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه اینترنت به زودی به وضعیت عادی بر می‌گردد، گفت: کمیته‌ای در شورای امنیت کشور موضوع محدودیت اینترنت را مدام کنترل می‌کند و برای امنیت کشور تصمیمات لازم و مشخصی را می‌گیرد؛ بنا به شرایطی مجبور بودند تصمیم محدودیت اینترنت را بگیرند.
«محمود واعظی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت افزود: اروپا و آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و برخی کشورها فکر کردند اگر ۴ نفر اغتشاش کردند و چند جا را آتش زدند این افراد مردم ایران هستند؛ خیلی ذوق زده شدند و ابراز خوشحالی کردند؛ در صورتی که اینها، ملت ایران را نمی‌شناسند.
وی افزود: اگر چه مردم ایران کمبودهایی از نظر معیشتی دارند و ممکن است انتقاداتی را به بخش های مختلف داشته باشند، اما این مشکل درون خانوادگی و در درون ایران حل می‌شود؛ اگر پای خارجی‌ها و بهره برداری دشمنان به میان آید، مانند راهپیمایی دیروز تبریز است که صد هزار نفر خودجوش به خیابان آمدند و همینطور راهپیمایی های دیگر که به صورت خودجوش در کشور انجام می شود.
رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: این نوع رویکردها نسبت به ایران محکوم است و مردم هم وقتی می ببینند که آنها (دشمنان) وارد می شوند، می دانند که این حرکت ها برنامه ریزی از طرف دشمن است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه