گوناگون
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير

راننده ی کامیونی که در این رویداد حضور داشته گفت است که می توانسته صدای پخش فیلم هری پاتر را در صحنه بشنود.
یک روز پس از آن که متوجه شدیم اداره ی ملی ایمنی بزرگراه (NHTSA) در حال بررسی یک تصادف کشنده است که از ویژگی راننده ی خودکار Tesla نیز در آن استفاده شده بوده است، جزئیات بیشتری نمایان شدند. گشت بزرگراه فلوریدا در صحبت با رویترز تایید کرد که یک پخش کننده ی دی وی دی قابل حمل در این تصادف پیدا شده است. راننده ی کامیونی که در حال رد شدن از بزرگراه بوده و این ماشین مدل S به او برخورد کرده است در گفتگو با Associated Press گفت که راننده در آن زمان در حال تماشای فیلم هری پاتر بوده است. او گفت می توانست در زمانی که این ماشین کمی پایین تر در جاده به یک تیر تلفن برخورد کرد، صدای این فیلم را بشنود.
اخبار مهم: پس از آن که راننده ی کامیون ادعا کرد که راننده ی Tesla در این تصادف کشنده در حال تماشای یک ویدیو بوده است، پلیس اعلام کرد که یک پخش کننده ی دی وی دی در بقایای این تصادف پیدا شده است.

در زمان استفاده، ویژگی راننده ی خودکار به راننده یادآوری می کند که دستهای خود را بر روی فرمان قرار دهد و حواس خود را جمع کند، اگرچه، بسیاری از افراد به پست کردن ویدیوهایی پرداختند که نشان می دهد همه ی افراد این کار را انجام نمی دهند. آن چه که ما در مورد این تصادف به خصوص می دانیم این است که، عوامل بسیاری در آن دخیل بوده اند. Slashgear به این مسئله اشاره کرده است که در حالی که قانون فلوریدا، روشن بودن صفحه نمایش تلویزیون را در حالی که ماشین در حال حرکت است برای راننده منع کرده است، و این قانون شامل حال راننده، که جاشوا برون نام دارد و اهل اوهایو بوده است، نمی شود.
Mobileeye ، شرکتی که پشت برخی از حسگرهای دخیل در Tesla نقش داشته است در یک بیانیه به Electrek اعلام کرد "امروزه تکنولوژی اجتناب از برخورد و تصادف، و یا ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB) به عنوان یکی از پیشگیری های جلوگیری کننده از ایجاد تصادف محسوب می شود، و به طور ویژه برای چنین مواردی طراحی شده است. این حادثه شامل وسیله ی نقلیه ای بوده که از پشت در حال حرکت بوده است، که نسل در حال حاضر سیستم های AEB برای به کار گرفته شدن در چنین موقعیت هایی طراحی نشده اند." اما این تکنولوژی در نظر دارد تا اضافه کردن قابلیت شناسایی برای چنین حوادثی را در اوایل سال 2018 آغاز کند، در حالی که Tesla دوباره به این نکته اشاره کرده است که ترکیب طراحی کامیون و رنگ آن نتیجه ی ترمز گرفتن اتوماتیک و نه آتش سوزی را به همراه داشته است.

برچسب هاTesla
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Tesla موتورهای برقی برای خودروی Model 3 خواهد ساخت