ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ بهمن

واگذاری امتیاز فروش اینترنتی گوشت دولتی به یک سایت ناشناخته این روز‌ها خبرساز شده است.
به گزارش ITIran، این واگذاری بدون برگزاری مناقصه‌ انجام گرفته و به این ترتیب حدود سه هفته است که فروش اینترنتی گوشت دولتی به سایت تازه‎کار «به‌روزرسان» واگذار شده است.
این سایت متعلق به مدیران برند نامی‎نو است که آن را با محصولات غذایی مانند سالاد الویه، ساندویچ آماده و سس می‌شناسیم. سایتی که کمتر از یک سال از عمر آن می‌گذرد.
همین موضوع باعث اعتراضات متعددی در فضای اینترنتی شد. برخی این سوال را مطرح کردند که فروش توزیع اینترنتی گوشت دولتی به مجموعه‌ای از سایت‌های مشهور اینترنتی انجام نگرفته است.
در این باره، محمد فوزی، مدیرعامل سایت «به‌روزرسان» به آی‌تی ایران گفت: این سایت توسط مدیران نامی‎نو در اوایل سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده و یک استارتاپ در حوزه Cold Chain یا توزیع محصولات فریزری است. در واقع، یک ناوگان مجهز به ماشین‎های یخچال‌‌دار برای جابجایی محصولات فریزی و کالاهایی از این دست است. به گفته وی، سایت «به‌روزرسان» یک بازار آنلاین خرده‌فروشی مواد تازه است. در واقع، تولیدکنندگان مستقیماً از طریق این سایت محصولات خود را به کاربران می‌‎فروشند.
این سایت محصولات را از تولیدکننده به مصرف‌کنندگان نهایی می‌رساند. حالا به گفته آقای فوزی سایت «به‌روزرسان» تصمیم گرفت به منظور ساماندهی توزیع گوشت تنظیم بازار، به سیستم توزیع این محصول کمک کند. خبر واگذاری توزیع اینترنتی گوشت دولتی به یک سایت از اواسط هفته گذشته منتشر شد.
اما به گفته مدیرعامل سایت «به‌روزرسان»، توزیع اینترنتی گوشت دولتی به این سایت از حدود سه هفته قبل به شکل پایلوت واگذار شده است.
بر اساس این مدل هر هر خانواده‌ای در یک منزل سکونت دارند و یک کدپستی مشترک دارند، هر ماه یک بار و فقط با یک کدملی می‌توانند گوشت دریافت کنند.
فوزی درباره واگذاری این توزیع به سایت «به‌روزرسان» گفت: از آنجایی که سیستم ناوگان به‌روز‌رسان امکان توزیع محصولات فریزری را داشت، سازمان پشتیبانی امور دام‌ها از شرکت ما خواست تا در توزیع این محصولات همکاری کنیم. به گفته وی شرکت «به‌روزرسان» نیز این همکاری را پذیرفت. ظاهراً این سازمان با دو شرکت دیگر نیز برای توزیع اینترنتی محصولات توزیع بازار همکاری را آغاز کرده است.
خبر واگذاری توزیع اینترنتی گوشت دولتی به یک سایت از اواسط هفته گذشته منتشر شد.
اما به گفته مدیرعامل سایت «به‌روزرسان»، توزیع اینترنتی گوشت دولتی به این سایت از حدود سه هفته قبل به شکل پایلوت واگذار شده است.
بر اساس این مدل هر هر خانواده‌ای در یک منزل سکونت دارند و یک کدپستی مشترک دارند، هر ماه یک بار و فقط با یک کدملی می‌توانند گوشت دریافت کنند.
فوزی درباره واگذاری این توزیع به سایت «به‌روزرسان» گفت: از آنجایی که سیستم ناوگان به روز رسان امکان توزیع محصولات فریزری را داشت، سازمان پشتیبانی امور دام‌ها از شرکت ما خواست تا در توزیع این محصولات همکاری کنیم. به گفته وی شرکت «به‌روزرسان» نیز این همکاری را پذیرفت.
ظاهراً این سازمان با دو شرکت دیگر نیز برای توزیع اینترنتی محصولات توزیع بازار همکاری را آغاز کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه