گوناگون
نيلوفر كل واخي۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ خرداد

از آن جایی که گشت و گذار با کایاک می تواند برای کشف آبراهه های اطراف محل زندگی شما مناسب باشد، اما از طرفی حمل کردن آن در مسیرهای بسیار طولانی نیز می تواند دردسرساز باشد. به همین دلیل بود که Pakayak به تولید Bluefin 14 پرداخت.
در واقع این مدل یک کایاک پلاستیکی چند قطعه ای است که از 6 قطعه تشکیل شده است. این قطعات یکی پس از دیگری در یکدیگر جای می گیرند، و می توانند به راحتی در یک کوله پشتی بزرگ و کمی سنگین حمل شوند.


البته تولید کایاک هایی با قابلیت جدا کردن قطعات، به طور کلی چیز جدیدی نیستند. در طول سالها ما مدل های متفاوتی با قاب های فلزی و بدنه ی فابریک ، و یا مدل های اوریگامی که امکان ور آمدن وجود داشت را مشاهده کرده ایم، این مدل ها ممکن بود پس از مدتی دچار تورم شده و باد کنند و یا می توانست در بسته بندی هایی در صندوق عقب ماشین جای داده شود. اما Bluefin 14 کمی متفاوت است. در حقیقت این مدل، یک کایاک با بدنه ای بسیار سخت است که افراد می توانند به راحتی آن را در پشت خود حمل کنند.


کایاک سرهمبندی شده دارای وزن 55.Ib (25-kg) و طول 14 feet (4.3 m) است، که از دو محفظه ی بسته برای حمل بار در قسمت جلو و عقب و کابین مخصوص برای نشستن، مانند تمام کایاک های معمولی دیگر برخوردار است. زمانی که قطعات آن از هم جدا شده و در جای خود برای حمل قرار می گیرند طول آن تا 3.5 feet (1m) کاهش پیدا می کند. سپس می توان این قطعات را در یک کوله پشتی قابل حمل و مجهز به بند به منظور قرار گرفتن بر روی شانه، جا داد.
هنگامی که زمان آن فرا رسید تا دوباره سری به آب بزنید، سیستم انحصاری آن به شما اجازه خواهد داد تا در کمتر از 5 دقیقه آن را سرهم بندی کنید و مطمئن باشید که دچار نشتی نخواهد شد.
Pakayak در نظر دارد تا در ماه جون امسال؛ یک کمپین کیک استارتر را راه اندازی کند تا بتواند به کسب منابع مالی برای تولید Bluefin 14 بپردازد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در وب سایت آن ها ثبت نام کنید. قیمت تخمین زده شده برای تک فروشی آن 1،695 دلار می باشد.
اگر نمی خواهید صبر کنید و همسفری دارید که می تواند این کایاک را بر روی دوش خود حمل کند، می توانید از کالای موجود Klepper Backyak نیز دیدن کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقص امنیتی بزرگی بر روی کامپیوترهای Mac تولید قبل از سال 2014 یافت شد