گوناگون
احمد درخشان۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش وب سایت cnet خرید و فروش گجت های دست دوم این روز ها رونق زیادی پیدا کرده است. با توجه به روند بدون وقفه ارائه محصولات جدید به نظر می رسد که خرید محصولات دست دوم فکر خوبی باشد. به طور مثال اگر قصد دارید برای فرزند نوجوان خود یک گوشی همراه بخرید، خرید یک گوشی همراه دست دوم می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
در چهار ماه گذشته با توجه به روند افزایش خرید و فروش گجت های دست دوم، پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۱۷ تعداد محصولات دست دوم در بازار حدود ۱۲۰ میلیون گجت به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد دلار خواهد بود.


وب سایت Gazelle که یکی از وب سایت های پیشرو در زمینه خرید و فروش گجت های دست دوم می باشد به تازگی سرویسی ارائه کرده است که به کاربر این امکان را می دهد که با تعویض گجت خود با یک گجت دست دوم جدید تر در هزینه های خود صرفه جویی کنند.
محصولات ارائه شده در Gazelle رنج وسیعی از گجت ها را در می گیرد. به طور مثال یک گوشی iPhone 6 در این سایت حدود ۵۰۰ دلار قیمت دارد در صورتی که قیمت اصلی این محصول در حدود ۱۵۰ دلار گرانتر می باشد.
البته توجه داشته باشید که خرید از فروشندگان معتبر و اطمینان از سالم بودن محصول خریداری شده نیز اهمیت فراوانی دارد. در حال حاضر وب سایت Gazelle خود سرویس تخصصی اطمینان از سلامت گوشی را برای شما انجام می دهد.

برچسب هاGadgets
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل به علت تخلف در موضوع پتنت ها 234 میلیون دلار جریمه شد