محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ اسفند

به گزارش دیجیاتو، هنوز شش ماه از گل کردن اپلیکیشن Gradient در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی نگذشته که توسعه‌دهندگانش با ارائه قابلیتی جنجالی، یک بار دیگر محصول خود را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند. اپلیکیشن Gradient حالا ادعا می‌کند که با به‌کارگیری الگوریتم‌های پیچیده هوش مصنوعی می‌تواند از روی چهره‌تان تشخیص بدهد که ریشه‌های نژادی شما متعلق به کدام کشورهاست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ اسفند

به گزارش پیوست، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران اعلام کرد راه‌اندازی سامانه API برای کسب‌وکارها بیش از ۳۰ میلیارد تومان تراکنش مالی داشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ اسفند

به گزارش دیجیاتو، کمپانی اسپیس چین (SpaceChain) اولین کیف پول بیت کوین را به فضا فرستاد که اکنون با سرعت ۸ کیلومتر بر ثانیه دور زمین می‌چرخد. بر اساس گفته های مقامات این کمپانی، قرار دادن کیف پول در فضا، باعث می‌شود تا امنیت آن بسیار بالا برود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ اسفند

به گزارش پیوست، شهردار تهران در حاشیه برگزاری سومین همایش شهر هوشمند اعلام کرد که استفاده از زیرساخت‌های فیبرنوری این نهاد برای شرکت‌ها بدون مانع است.
پیروز حناچی، در جمع خبرنگاران در مورد تفاهم‌ سال گذشته شهرداری با وزارت ارتباطات برای به اشتراک‌گذاری زیرساخت‌های فیبرنوری با اپراتورهای اینترنتی گفت: «این تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و در حال حاضر هم اکثر شرکت‌های دانش‌بنیان از فیرنوری شهرداری استفاده می‌کنند و اصولا این فیبرنوری برای ارائه خدمات به مردم طراحی شده است و هیچ منعی برای استفاده از آن وجود ندارد.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ اسفند

گواهی ثبت اختراع محصول «میراگر جریان گردابی مغناطیسی» که در پژوهشگاه فضایی ایران تولید شده است، صادر شد.
به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، گواهی ثبت اختراع محصول «میراگر جریان گردابی مغناطیسی» که توسط پژوهشگران پژوهشکده رانشگرهای فضایی اختراع شده از سوی مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر و گواهی اعتبارسنجی آن نیز از سوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اعطا شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۷ اسفند

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران همچنین با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی در روزهای پایانی سال و همچنین شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات رسانی شبکه پستی با رعایت دقیق نکات بهداشتی ادامه دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۷ اسفند

مدیرعامل ایرانسل در یک پیام ویدیویی، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امیر (ع) و روز پدر، روزهای خوب و خوشی را برای همۀ پدران آرزو و از همۀ تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی که این روزها به عنوان «مدافعان سلامت» مطرح هستند و به جای حضور در کنار خانواده خود، در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها جان‌فشانی می‌کنند، به صورت ویژه قدردانی کرد.
دکتر بیژن عباسی آرند، در این پیام ویدیویی، همچنین تأکید کرد که ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال ایران، با ارائۀ خدمات متنوع دیجیتالی، این ظرفیت را ایجاد کرده تا مردم بتوانند بر بستر زیرساخت‌های ایجاد شده، اغلب نیازهای خود را از محل کار یا منزل برطرف کنند و کمتر نیاز به تردد در سطح شهر داشته باشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۷ اسفند

به گزارش روابط عمومی اسنپ،‌ در حال حاضر همچنان ۱۷هزار راننده عضو ناوگان اسنپ از کمک‌هزینه واریزی سوخت استفاده کرده‌اند اما مبلغ واریزی هنوز از حساب اسنپی‌شان کسر نشده است. اما تاکسی‌اینترنتی اسنپ در اقدامی جدید تصمیم گرفته با توجه به شرایط خاص پیش آمده در کشور و به منظور حمایت از درآمد رانندگان در وضعیت فعلی، تا اطلاع ثانوی مبلغ وام اعتبار سهمیه سوخت را از حساب این رانندگان کسر نکند.

ادامه مطلب