محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

به گزارش پیوست، «سروش که زمانی قرار بود جایگزین تلگرام شود، علی رغم همه رانت‌های وِیژه شکست خورد، پس از شکست و عدم استقبال مردم تصمیم به فروش پیام‌رسان سروش گرفته‌اند، صدا‌وسیما در حال ورشکستگی است و حالا تصمیم گرفته است که پیام‌رسان سروش را به فروش برساند، پیام‌رسان شکست خورده سروش را قاطی اخبار شیوع کرونا و بی‌ سروصدا می‌خواهند بفروشند، پروژه ناکام فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و ماجرای ویژه خواری «پیام رسان سروش» و البته این مزایده اعلام شده، مطالعه‌ای موردی و نمادی آشکار از فقدان حسابرسی، شفافیت، نظارت و فرصت برابر است، پیام‌رسان سروش، نماد کامل عزم ملی و همه جانبه بخش‌های مختلف دولت برای زمین خوردن یک پروژه ملی است….» اینها تنها بخشی از صدها نظر کاربران در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به خبر مزایده صداوسیما به عنوان مالک سروش برای فروش این پیام‌رسان است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به نقش زیرساخت اطلاعات مکانی در توسعه کشورها، گفت: توسعه فناوری سنجش از دور را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

به گزارش دیجیاتو، فیسبوک، اپل و گوگل به همراه دیگر بزرگان صنعت تکنولوژی قرار است امروز به کاخ سفید بروند تا با مقامات رسمی وزارتخانه‌ها مختلف در رابطه با ویروس کرونا صحبت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ اسفند

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از افزایش استفاده شهروندان از خدمات بانکی غیر حضوری پس از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: مبلغ تراکنش‌های غیر حضوری در اسفندماه رشدی ۳۷ درصدی داشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ اسفند

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از تمدید اعتبار پروانه‌ها و مجوزهای صادر شده در رگولاتوری تا پایان خرداد ۹۹ خبر داد.
مجید حقی گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضرورت حفظ سلامت مردم و به منظور کاهش ترددهای غیرضروری، تمامی پروانه‌ها و مجوزهایی که اعتبار آنها در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا اول خرداد ۹۹ به پایان می‌رسد، تا پایان خرداد ۹۹ تمدید می‌شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ اسفند

به گزارش آی‌تی‌ایران، هلدینگ صباایده مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که تا پیش از این بخشی از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک صددرصدی آن شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ اسفند

به گزارش پیوست، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) برای توسعه حضور بازیگران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ سال آینده (۱۳۹۹) قصد دارد امکان حضور فریلنسرها را فراهم کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نصر، این سازمان با دعوت از تیمی اجرایی، برای نخستین بار الکام فریلنس را در نمایشگاه الکامپ ۲۶ در بخشی مجزا برگزار می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ اسفند

به گزارش رایتل، رایتل بسته اینترنتی ویژه نوروز به همراه یک هدیه ویژه را معرفی کرد.
این اپراتور به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۹ دو بسته نوروزی برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند