محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

به گزارش پیوست، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی ابلاغیه‌ای به دستگاه‌های اجرایی دولتی رسما به آنها اجازه داد تا از پرداختیارها در ارائه خدماتشان و پرداخت‌های خرد دولتی استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

ارزهای دیجیتالی با ریزش شدید در معاملات امروز مواجه شدند.
به نقل از سی ان بی سی، پس از آن که کشورهای بیشتری در خاورمیانه و اروپا از ثبت مبتلایان جدید به کرونا خبر دادند، ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به شدت کاهش یافت. تاکنون بیش از ۱۳۱ هزار و ۸۵۲ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است که در این بین ۴۹۴۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در بین کشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به چین با ۳۱۷۶ نفر، ایتالیا با ۱۰۱۶ نفر، ایران با ۴۲۹ نفر و اسپانیا با ۸۴ نفر بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ اسفند

به گزارش ایلنا، تماس ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز با خانوارهای ایرانی توسط همراه اول رایگان شد.
با آغاز طرح بسیج ملی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا، اپراتور اول در راستای مسؤولیت اجتماعی، تماس ۶۰ هزار مراقب سلامت و بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشور را به منظور آموزش، پیشگیری و مراقبت از خانوارهای ایرانی رایگان کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

به گزارش پیوست، مجلس هفته آینده برای اولین بار به صورت آنلاین و مجازی تشکیل جلسه می‌دهد، این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در تهران عملا هیچ‌کدام از جلسات مجلس شورای اسلامی تشکیل نشده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

جایزه اصلی رقابت سالانه گروه شرکت‌های MTN در سال ۲۰۱۹، به ایرانسل رسید. این جایزه در حوزه ارائه و اجرای استراتژی کلان «درخشان» (BRIGHT) به ایرانسل رسیده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رقابت سالانه BRIGHT در سال ۲۰۱۹، شرکت «ام‌تی‌ان ایرانسل»، با کسب بالاترین میانگین در شاخص‌های شش‌گانۀ این رقابت، موفق به دریافت «جایزۀ اصلی» بین شرکت‌های گروه MTN شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

به گزارش پیوست، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از اصناف مختلف کشور برای شرکت در برگزاری جشنواره بهاره مجازی دعوت به همکاری کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این جشنواره همانند سال‌های گذشته که به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و چند نقطه در تهران برگزار می‌شد، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت مجازی از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ اسفندماه برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

به گزارش پیوست، رخدادهای اقتصادی و اجتماعی نیمه اول اسفند ماه از جمله شیوع ویروس کرونا در ایران، بسیاری از کسب‌وکارها را با رکود و کاهش فروش مواجه کرده است. از جمله این کسب‌وکارها می‌توان به بازار مسکن اشاره کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند انتشار آنلاین آگهی‌های ملکی در چند هفته گذشته با کاهش قابل توجه‌ای همراه بوده است.

ادامه مطلب