محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ فروردين

به گزارش مهر، معاون وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی مصرف اینترنت از سوی کاربران گفت: تمامی تلاشمان این است که کیفیت اینترنت و ارتباطات را برای ایام عید نوروز بهبود دهیم.
حسین فلاح جوشقانی تمهیدات وزارت ارتباطات را برای برقراری ارتباطات با کیفیت در ایام نوروز ۹۹ تشریح کرد.
وی گفت: تمامی تلاشمان این است که در ایام تعطیلات نوروز از شبکه ارتباطی کشور مراقبت کرده و هر منطقه‌ای که با مشکل و تراکم شبکه مواجه شد را به سرعت برطرف کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ فروردين

به گزارش پیوست، اولین توکن با پشتوانه الماس‌های یک قیراطی با نام A101 از سوی شرکت ققنوس ارائه شد.
هر کدام از این توکن‌های الماس که A101 شناخته می‌شوند، در شرایط فعلی از طریق کیف‌پول ققنوس به قیمت ۱۷۶ هزار تومان عرضه می‌شود، البته این قیمت ثابت نیست و براساس قیمت جهانی الماس و همچنین نرخ دلار آزاد تغییر می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ فروردين

به گزارش پیوست، سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور روز گذشته (۲۸ اسفندماه) در نامه‌ای فعالیت سایت‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در حوزه اجاره مسکن، سوئیت و هتل را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد. این ممنوعیت در حالی است که کسب‌وکارهای حوزه گردشگری از زمان شیوع ویروس کرونا و لغو پروازها و تورهای داخلی و خارجی به حالت نیمه تعطیل درآمد‌ه‌اند و این شرایط باعث خسارت‌های به آنها شده که در نهایت بخشی از آنها مانند علی بابا، اسنپ تریپ و الی گشت تصمیم به تعدیل نیروهای خود گرفته‌‌ند. با این حال به اعتقاد برخی از کسب‌وکارهای حوزه گردشگری این دستور دادستانی، تصمیم درستی است و وظیفه پلتفرم‌های گردشگری در این شرایط این است که مردم را تشویق کنند تا در این شرایط بحرانی سفر نروند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ فروردين

به گزارش پیوست، کارگروه سلامت الکترونیکی موظف شده است تا ظرف یک ماه برنامه تحقق صددرصدی سلامت الکترونیکی را به شورای اجرایی فناوری اطلاعات ارائه دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ اسفند

به گزارش پیوست، دستگاه‌های اجرایی کشور موظف به حذف دریافت مدارک و مستندات کاغذی و رونوشت آنان به صورت غیرالکترونیکی و همچنین دریافت چند باره مدارک از مراجعه کنندگانشان شده‌اند.
الزام حذف اخذ مدارک و مستندات غیرالکترونیکی از سوی دستگا‌ه‌های اجرایی کشور در سیزدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات که با حضور رئیس جمهور تشکیل شده بود به تصویب رسیده بود و ۲۵ اسفند ماه با امضای وزیراررتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نایب رئیس شواری اجرایی فناوری اطلاعات به کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

به گزارش رایتل، هزار بسته از هدایای شرکت خدمات ارتباطی رایتل، به کادر درمانی مبارزه با ویروس کرونا، تقدیم شد.
در راستای قدردانی از زحمات کادر درمان در مواجه با شرایط پدید آمده، و به پاسداشت خدمات این عزیزان که جان خود را برای نجات هم‌وطنانشان در معرض خطر قرار داده‌اند، هزار بسته از هدایای شرکت خدمات ارتباطی رایتل، به آنان تقدیم شد.

ادامه مطلب