محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ فروردين

آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه ای از به تعویق افتادن زمان ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، ناسا اعلام کرده یک ماموریت تحقیقاتی جدید انجام می دهد و برای این منظور تعدادی از ماهواره های کوچک را به مدار زمین می فرستد تا پدیده مرموز ذرات طوفان های خورشیدی را بررسی کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين

به گزارش مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، محمد فرجود اظهار داشت: با پیشنهاد مرکز ⁧ تهران هوشمند ⁩ و دستور ⁧ شهردار تهران، حمایت ویژه شهرداری از بازیگران زیست بوم نوآوری در شرایط شیوع کرونا اعلام شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين

دکتر سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد یک ساله صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی یک سال اخیر خدمات اعطا شده به شرکتهای دانش بنیان رشد قابل توجهی داشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

سرعت اینترنت در مازندران در این روزها که خانه‌نشینی به یک شعار جمعی و عمل اجباری برای مقابله با ویروس کرونا در کشور تبدیل شده است و استفاده از آن می‌تواند در تحمل این وضعیت به مردم کمک کند، کاهش یافته و سبب گله خانواده‌ها شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ فروردين

مدیر مرکز روابط و همکاری‌های بین المللی سازمان فضایی ایران از تدوین بخشی از پیش‌نویس «قانون ملی فضایی» توسط گروه حقوق فضا مرکز بین الملل سازمان فضایی کشور با همکاری دانشجویان نخبه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش ارز دیجیتال، هفته‌ی گذشته در بحبوحه‌ی همه‌گیری ویروس کرونا و ارزیابی معامله‌گران از آسیب‌های اقتصادی اجتناب‌ناپذیر بیماری کووید-۱۹، شاهد حرکات نوسانی شدید در بازار بودیم. در این میان، نوسانات قابل‌توجه مثبت و منفی، قدرت پیش‌بینی بسیاری از معامله‌گران و فعالان بازار را از رخدادهای آتی بازار مختل کرده است.

ادامه مطلب