محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ فروردين

به گزارش پیوست، شرکت درخواست تاکسی اینترنتی تپسی برای کمک به سفیرانی که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانستند فعالیت کنند و درآمد خود را از دست دادند، دو میلیون تومان تسهیلات بدون بهره پرداخت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی تپسی، سفیرانی که در هفته‌های اخیر، به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، می‌توانند برای دریافت وام دو میلیون تومانی ثبت نام کرده و یکی از اعضای خانواده آنها برای دریافت آن مراجعه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ فروردين

نوکیا در آخرین گزارش خود از وضعیت ترافیک اینترنت در طول شیوع ویروس کرونا اعلام کرد به نظر می رسد شبکه ها به شدت در برابر فشارهای وارده مقاومت کرده اند و ترافیک مصرفی به تدریج رو به کاهش اما حملات DDoS رو به افزایش است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ فروردين

به نوشته‌ی روزنامه ایران، با شیوع ویروس کرونا و ترغیب مردم به ماندن در خانه، مصرف اینترنت به خصوص در اپراتورهای تلفن همراه به شدت افزایش یافته و همین موضوع موجب شده تا ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه به اشباع برسد و سرعت و کیفیت اینترنت کاهش یابد. یکی از راه‌های ارتقای افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه استفاده از فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز است. فرکانس‌هایی که اکنون در انحصار صدا و سیماست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

مخالفان راه‌اندازی شبکه جدید دیتای 5G در هلند چندین برج مخابراتی را تخریب کرده‌اند. عاملان این کار ریسک‌های احتمالی سلامتی و نقض حریم شخصی را دلایل اصلی این کار عنوان کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشر شده، امارات متحده عربی رتبه نخست بالاترین سرعت پهنای باند اینترنت موبایل را در مارس ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ فروردين

معاون پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی گفت: با شیوع ویروس کرونا، سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با بالا رفتن استفاده از فناوری‌های نوین، افزایش یافت.

ادامه مطلب