محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ ارديبهشت

به گزارش پیوست، کانال رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شبکه دانش‌آموزی «شاد» تشکیل می‌شود. به گفته معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آنها قرار است در این کانال محتواهای آموزشی در حوزه بازی‌سازی و سواد بازی که زیرمجموعه سوادرسانه‌ای محسوب می‌شود، را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ ارديبهشت

همراه اول، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد قوه قضاییه با تست موفقیت‌آمیز «دادگاه‌ آنلاين» روی شبکه امن همراه اول قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ ارديبهشت

کلاهبرداری در بستر خدمات ارزش افزوده از جمله اخباری بود که تا مدتها از سوی مسوولان اعلام و از سوی مردم پیگیری شد و در نهایت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار شکایت رسید. شکایتی که نزدیک به ۶ ماه قبل به قوه قضاییه ارسال شد اما هنوز از روند آن خبری در دسترس نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳ ارديبهشت

مدیرعامل اسبق شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های جدی اپراتورهای تلفن همراه کشور ورود به نسل پنجم تلفن همراه است، اعلام کرد: بهترین فرکانس برای 5G باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳ ارديبهشت

عضو کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: باید باندهای مختلف در فرکانس های مختلف به صورت بهینه مورد استفاده قرار گیرند ضمن اینکه برای نیاز آینده به 5G ،IoT و خیلی چیزهای دیگر باید باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز خالی شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳ ارديبهشت

رگولاتوری آفریقای جنوبی در راستای تلاش های صورت گرفته از سوی دولت برای مدیریت شیوع ویروس کرونا به طور موقت باند فرکانسی بیشتری در اختیار اپراتورهای MTN ،Telkom ،Vodacom و چند تامین کننده سرویس های مخابراتی دیگر قرار داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش پیوست، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری از شروع مذکرات با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بخش خصوصی برای تشکیل کنسرسیومی متشکل از شهرادی و شرکت‌های دارنده پروانه FCP خبر می‌دهد تا براین اساس توسعه شبکه اینترنت ثابت بر مبنای VDSL در کشور رشد و در کنار آن پروژه شهر هوشمند نیز با سرعت بیشتری پیگیری شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش پیوست، سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ استفاده از ماسک را برای تمام رانندگان ناوگان خود اجباری کرد. همچنینی سامانه هوشمند درخواست تاکسی اینترنتی تپسی نیز اعلام کرد ناوگان ویژه کادر درمان تپسی در چهار بیمارستان محل بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مستقر شده است.

ادامه مطلب