محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳۱ فروردين

به گزارش پیوست، صدا وسیما برای فیلم‌هایی که در دوره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینما‌ها از طریق بسترهای پخش آنلاین فیلم و VODها نمایش داده شوند، تسهیلات پخش تبلیغات فیلم در دوره اکران عمومی در نظر گرفته است.
بر اساس توافق ساترا و اداره کل بازرگانی رسانه ملی، در صورتی که فیلم‌های سینمایی در ایام تعطیلی سینماها در رسانه‌های صوت و تصویر داخلی اکران شوند و در زمان اکران به نحو «غیرانحصاری» و از طریق تعداد قابل توجهی از رسانه‌های دارای مجوز قابل دسترس برای عموم باشند، می‌توانند از تسهیلات ویژه تبلیغات فیلم‌های سینمایی در رسانه ملی بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ فروردين

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که شبکه‌ موبایل در تهران به حداکثر میزان ظرفیت نامی خود رسیده است، اظهار کرد، تنها راه افزایش ظرفیت پهنای باند، اضافه کردن فرکانسی است که در اختیار صداوسیماست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ فروردين

در پی شکایت تعدادی از مشترکان تلفن‌ همراه از نوعی کلاهبرداری از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به بهانه برنده‌ شدن در یک مسابقه رادیویی آن‌هم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسر مبالغی از حساب برخی مشترکان، مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات اطلاعیه‌ای بدین شرح صادر کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ فروردين

معاون وزیر ارتباطات گفت: اقدامات لازم برای ارائه ترافیک رایگان در بستر شبکه ملی اطلاعات به جامعه دانشگاهی و اساتید و دانشجویان عملیاتی شد.
ستار هاشمی در اینستاگرم نوشت: وزارت ارتباطات به منظور کمک و مساعدت حداکثری به امر آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه کشور، به صورت کاملاً داوطلبانه، اقدامات لازم برای ارائه ترافیک رایگان در بستر شبکه ملی اطلاعات به جامعه دانشگاهی، شامل اساتید و دانشجویان را عملیاتی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ فروردين

ماجرای سیم کارت های بی هویت ظاهرا هنوز تمامی ندارد. سیم کارت های فعالی که در بازار به متقاضیان واگذار می شود حالا به توریست ها رسیده است و رئیس پلیس فتای استان تهران مدعی است از هر سه سیم کارتی که به توریست‌ها پس از ورود به کشور داده می‌شود، دو سیم کارت به دست دلالان می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ فروردين

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، از سال ۲۰۲۲ با بهره گیری از ظرفیت همه وندورهای موجود، راه اندازی پایلوت 5G شروع خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ فروردين

به گزارش تسنیم، بانک مرکزی باید برای گسترش شیوه پرداخت پرداخت کیوآر در ابتدا عزم به تدوین مستندات مغفول مانده در حوزه کیف پول الکترونیک داشته باشد تا افراد در هنگام خرید با استفاده از کدهای کیوآر مبلغ موردنظر را از کیف پول به‌صورت آفلاین پرداخت کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند