محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور برای درخواست بازپس‌گیری فضای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز از سازمان صدا و سیما خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

به گزارش مهر، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار نمودار مقایسه‌ سرعت اینترنت مشترکان قم، قبل و بعد از نصب VDSL گفت: با تعویض مودم، متوسط سرعت کاربران به حدود ۵۰ مگابیت می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

به گزارش فارس، آمارهای مسیریاب بلد نشان می‌دهد که تحت تاثیر گسترش ویروس کرونا، الگوهای تردد افراد در فضای عمومی تغییر کرده و بر اساس سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدای اسفند تا پایان تعطیلات فروردین باعث شده تا رفت‌وآمد افراد به سمت رستوران‌ها و کافه‌ها ۹۱ درصد کمتر شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

سخنگوی دولت گفت: بنابر اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز با او صحبت کردم، ظرفیت ما در شبکه ها تکمیل شده و برای افزایش ظرفیت ناچاریم سراغ فرکانس های صدا و سیما که کار نکرده یا کم کار می کنند، برویم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين

به نوشته‌ی روزنامه‌ی ایران، تیمی متشکل از ۱۳۰ دانشمند و محقق اروپایی پس از سه هفته کار وتحقیقات مداوم از پزوژه ردیابی هوشمند افراد با حفظ حریم خصوصی رونمایی کردند. در این پروژه تلفن همراه کاربران نقش موثری را در شناسایی افراد مبتلا به کووید-۱۹ دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين

شبکه اشتراک تجارب مدیریت، کنترل و درمان کرونا براساس تفاهم نامه مشترک بین ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر شرکت خدمات ارتباطی رایتل بازدید کرد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی رایتل، در راستای بررسی خدمات و سرویس‌دهی این اپراتور، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از ساختمان مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر این شرکت بازدید کرد.
در این بازدید وزیر ارتباطات از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از عدم همکاری مناسب دو پیمانکار خارجی این شرکت در نتیجه اعمال تحریم و جبران اختلالات ایجاد شده با توان داخلی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ فروردين

انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت و لوازم جانبی اتاق بازرگانی ایران از شرکت‌های عضو این انجمن و دیگر شرکت‌های فعال در زمینه واردات موبایل و تبلت خواست تا به منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری مبارزه با کرونا، تا ۲۰ فروردین از بازگشایی شرکت‌های خود امتناع کنند.

ادامه مطلب