محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) با توجه به شیوع کرونا در کشور و توصیه به خانه ماندن مردم، به عنوان نهاد تنظیم‌گر صوت و تصویر در فضای مجازی برای ۱۸ رسانه اینترنتی مجوز پخش زنده برنامه‌های کنسرت، آموزشی و مذهبی را صادر کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۱ فروردين

رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: برای اینکه زیرساخت مخابراتی کشور پاسخگوی کل نیازهای مربوط به دورکاری و آموزش مجازی باشد، باید تدابیری ویژه‌ اندیشید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور در نخستین جلسه کارگروه ویژه پیگیری اجرای دولت الکترونیکی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل سرویس ها و زیرساخت های خدمات یکپارچه دولت گفت: این سرویس ها باید برای ارائه خدمات دولت الکترونیک به مردم در شرایط فعلی کشور هر چه سریعتر تکمیل شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۹ فروردين

اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای تشکر از تلاش معلمان در تدریس آنلاین، فعال شد.
معلمان بزرگواری که از طریق درگاه اعلام شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دریافت ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان ثبت نام کرده بودند، از ایرانسل این بسته هدیه را دریافت کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۸ فروردين

به گزارش پیوست، براساس آنچه در قانون بودجه سال جاری آمده است، هزینه هر پیامک ۱۰ ریال (یک تومان) بیشتر می‌شود و همچنین هزینه پیامک تخلفات راهنمایی و رانندگی از مشترکان اخذ خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

به گزارش همراه اول، به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول امسال نیز به همه مشترکان خود عیدی می‌دهد.
به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

اگرچه انتقادها از قیمت و کیفیت اینترنت همواره وجود داشته، اما با وجود نوسانات ارزی در سال اخیر و افزایش قیمت تقریبا تمامی محصولات و خدمات مورد نیاز مردم، قیمت اینترنت با افزایش مواجه نشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۷ فروردين

به گزارش پیوست، کافه بازار در گزارشی از عملکرد خود در سال ۹۸ اعلام کرده است اجباری شدن رمز پویا منجبر به کاهش درآمد توسعه‌دهندگان این پلتفرم در هفته نخست اجرای این طرح شده است. همچنین در این گزارش به موضوعاتی مانند همکاری با VODها، ساخت برنامه با حضور عادل فردوسی‌پور و شایعه هک کافه بازار پرداخته شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند