محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۳ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد برخلاف انتشار برخی شایعات اپلیکیشن شاد هیچ ارتباط و ربطی به اپلیکیشن روبیکا ندارد و یک محصول کاملا جدید است که بر اساس نیازهای این وزارتخانه توسط همراه اول توسعه داده شده است. به گفته او تاکنون بیش از ۹۷ درصد مدیران مدارس دولتی و غیرانتفاعی در سراسر کشور به این برنامه پیوستند و این روند کماکان ادامه دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت

به گزارش سیناپرس، در چند دهه گذشته، صنعت تلفن همراه در سطح جهان با تحولات بیشماری روبرو شده، به گونه ای که فناوری های مربوط به این صنعت در سبک زندگی، نحوه تعامل افراد با یکدیگر، اقتصاد کشورها و... تاثیر عمیقی گذاشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت

به گزارش پیوست، کمیسیون انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات با انتشار شیوه‌‌نامه‌ای تکلیف اسناد محرمانه را مشخص کرد و از این پس با اتکا به این شیوه‌نامه دیگر دستگاه‌‌ها و وزارتخانه‌ها نمی‌توانند سلیقه‌ای در خصوص انتشار اطلاعات عمل کنند و به بهانه محرمانه بودن مانع انتشار دستورالعمل‌ها شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت

به گزارش پیوست، وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرده که دلیل ممنوعیت واردات برخی از تجهیزات زیرساختی فناوری اطلاعات مشابهت کد تعرفه آنان با برخی از اقلام ساخت داخل بوده است اما این ممنوعیت در شرایط فعلی حذف شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت

به گزارش مهر، اتمام زودهنگام حجم بسته های اینترنتی و ملزم نبودن اپراتور به ارائه پاسخ شفاف از میزان مصرف کاربران، شیوه های جدید کم فروشی اپراتورها را نمایان می سازد که به نظر می رسد نظارتی بر آن نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت

با حکم محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات علیرضا پور ابراهیمی به سمت «مشاور وزیر و رییس کمیته پدافند غیر عامل وزارت، شرکت ها، سازمان ها و مراکز تابعه» منصوب شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت

روز گذشته هیاتی از سازمان بازرسی کل کشور به همراه مدیرعامل رایتل از ساختمان رایتل بازدید کردند.
صبح امروز نادر شکربیگی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از ساختمان آزادگان و پارس رایتل بازدید کردند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند