محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

به نوشته‌ی دنیای‌ اقتصاد، شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر موج نگرانی‎های شدیدی به راه انداخته است. نخستین واکنش به این نگرانی‌ها تعطیلی مدارس، دانشگاه‎ها، مراکز عمومی مانند سینماها و تئاتر و... بوده و هنوز خبری از تعطیلی یا تغییر ساعت کار اداره‌ها و سازمان‌ها نیست. اما استارت‌آپ‌های ایرانی طی یکی، دو روز گذشته راه‌حل دیگری را برای مقابله با این ویروس در نظر گرفته‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ اسفند

به گزارش ایسنا، توسعه ارتباطات پهن‌باند ثابت و سیار تا پایان سه‌ماهه سوم سال جاری حاکی از ضریب نفوذ ۱۰.۵۶ درصدی پهن‌باند ثابت و ضریب نفوذ ۸۰.۰۹ درصدی پهن‌باند سیار است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

ایرانسل برای محافظت از کارکنان خود دربرابر گسترش آنفولانزای COVID-19 (کرونا)، برنامه دورکاری حداکثری را عملیاتی کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیرو برگزاری نشست کمیته بحران در حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل، تمامی کارکنان ایرانسل در تهران، به‌جز افرادی که حضور فیزیکی آن‌ها در محل کار، برای پایداری شبکه و تداوم خدمت‌رسانی به مشترکان ضروری است، از امروز دوشنبه، پنجم اسفند ماه 1398، تا پایان هفته به دورکاری می‌پردازند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

میزان حملات موسوم به منع سرویس یا محروم سازی از سرویس در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.
به نقل از آسین ایج، بررسی‌های مؤسسه امنیتی کاسپراسکای نشان می‌دهد ابزار امنیتی مختلف این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ تا ۵۶ درصد بیشتر برای بلوکه کردن حملات مختلف به کار گرفته شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

مقایسه گزارش‌های دوره‌ای وزارت ارتباطات از جایگاه رقابتی اپراتور‌ها در شاخص‌های کلیدی نظیر «ضریب نفوذ» و «سهم بازار»، نشان از توقف ایرانسل در ریزش «سهم بازار» دارد.
جدیدترین گزارش فصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنان حکایت از رشد «ضریب نفوذ» تلفن همراه در کشور دارد و به رغم اینکه بازار ارتباطات همراه رو به اشباع است، اما ضریب نفوذ این حوزه تا پایان آذر ماه سال جاری از ۱۴۲ درصد گذشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ اسفند

به گزارش فارس، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه عملکرد سامانه نت سنج پلاس سال آینده افزایش می یابد، گفت: ۶ ماه دیگر این سامانه ارتقاء خواهد یافت و ارزیابی‌های آن براساس مناطق و محلات خواهد بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند