محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۰ اسفند

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از راه‌اندازی سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت در اپلیکیشن‌های مدیریت حساب اپراتورهای تلفن همراه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۰ اسفند

اتباع غیرایرانی می‌توانند بر اساس مقررات به صورت همزمان حداکثر سه سیم‌کارت فعال از مجموع تمامی اپراتورهای تلفن همراه به نام خود داشته باشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ اسفند

توسعۀ پوشش 5G ایرانسل در سراسر کشور، پس از تهران و شیراز، از فردا در کیش ادامه پیدا می‌کند. پس از راه‌اندازی پنج سایت تجاری نسل پنج تلفن‌همراه توسط ایرانسل در تهران و شیراز، جزیره کیش سومین مقصد در ایران است که فردا، با راه‌اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل، شهروندانش می‌توانند جدیدترین فناوری اینترنت جهان را در شبکۀ کاربردی و واقعی ایرانسل تجربه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ اسفند

آغاز دهمین سال تاسیس شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی در حالی است که تحولات شگرف و عمیق فناوری در جهان، زیست در فضای حقیقی را در سیطره خود قرار داده و با ظهور عصری جدید مرکب از واقع و مجاز، همه شئون زندگی انسان معاصر تحت تاثیر قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ اسفند

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برگزاری مزایده واگذاری باندهای فرکانسی 5G تا پیش از پایان دولت دوازدهم خبر داد.
حسین فلاح جوشقانی در گفت و گو با خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) با اعلام این خبر افزود: این مزایده نخستین مزایده واگذاری فرکانس به متقاضیان است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ اسفند

به گزارش دیجیاتو، رییس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده تولید ماینینگ بیت کوین و هر رمز ارز دیگر اگر مدیریت شده باشد مورد تأیید آنها است. او همچنین تاکید دارد که بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری صادرات انرژی محسوب شده و فعال شدن بخشی از اقتصاد کشور است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ اسفند

شرکت توییتر در حال آزمایش قابلیت لغو ارسال است که به کاربران فرصت کوتاهی برای لغو توییت پیش از ارسال شدن آن می دهد.
جین مانچون وانگ، محقق اپلیکیشن که قابلیتهای رسانه اجتماعی اعلام نشده را با بررسی کد سایتها کشف می کند، انیمیشنی را توییت کرد که توییتی با یک خطا را نشان می دهد که گزینه لغو ارسال آن برای مدت کوتاهی فعال است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ اسفند

اتحادیه اروپا پس از بررسی شکایت اسپاتیفای از رفتارهای ضد رقابتی اپل، احتمالا این شرکت را رسما متهم خواهد کرد که با سوء استفاده از موقعیت برتر خود رقبا را تحت فشار گذاشته است.

ادامه مطلب