محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ اسفند

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از ارایه ۲۴ ساعت مکالمه رایگان به عنوان عیدی همزمان با تحویل سال 1400خبر داد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، سلطانی ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب و با اشاره به اینکه این شرکت به پیروی از رسم زیبای اهداء عیدی در ایام مبارک نوروز، هدیه‌ای را برای مشتریان تلفن ثابت در نظر گرفته تا لحظاتی ماندگارتر داشته باشند اظهارداشت : در راستای مسولیت اجتماعی ، شرکت مخابرات ایران ۲۴ساعت مکالمه رایگان درون استانی وبین استانی برای مکالمات ثابت به ثابت به عنوان عیدی در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ اسفند

با افشاگری یک کاربر توییتر و تایید ضمنی مبین نت، مشخص شده که برخی از مودم‌های اپراتور TD-LTE مبین نت به یک اسکریپت ماینینگ پنهانی برای استخراج بدون اطلاع ارز دیجیتال با استفاده از منابع مشترکین این اپراتور آلوده هستند و بدون اطلاع کاربر، این مودم ها اقدام به استخراج رمزارز می‌کنند. این موضوع نخستین بار، توسط یک توسعه دهنده ایرانی در توییتر افشا شده و مبین نت به طور ضمنی آن را تأیید کرده و قول پیگیری داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند

در روزهای پایانی سال ۹۹ سرعت اینترنت با کندی قابل توجهی همراه شده و کاربران در ساعات اوج مصرف قادر به برقراری ارتباط با کیفیت نیستند؛ دلیل بروز این اختلال از سوی مسئولان شفاف سازی نشده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرد: مصوبه مجلس درخصوص افزایش ۱۰ درصدی تسهیم درآمد اپراتورهای مخابراتی احتمالا ایرانسل را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند

جلسه شورای‌ عالی فضای مجازی با موضوع سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی عصر امروز برگزار می شود.
قرار است عصر امروز ۲۶ اسفندماه ۹۹ آخرین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی در سال ۹۹ با موضوع سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی برگزار شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی در تشریح نشست این کمیسیون با مسئولان بانک مرکزی گفت: در این جلسه تکالیف بانک مرکزی برای حسن اجرای قانون اصلاح قانون چک مشخص و ابلاغ شد و در جلسات آتی گزارش آن دریافت می‌شود.

ادامه مطلب