محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی درخواست نماینده مردم شاهین شهر در مورد اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس ( اجرای ناقص جزء «یک» بند (ج) تبصره ۱۷ قانون بودجه ۱۳۹۹ موضوع حذف انواع دفترچه‌های کاغذی بیمه) از مسئولان بیمه سلامت و تامین اجتماعی خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

پیرو مصوبه سیزدهم مرداد سال ۸۸ در خصوص استفاده مراکز استخراج رمز ارزها از نیروی برق، اصلاحیه جدید توسط رضا اردکانیان وزیر نیرو به شرکت‌های زیرمجموعه ابلاغ شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی در مورد کلاب‌هاوس و احتمال فیلتر آن گفت: این‌که فضای مجازی، مجادلات و فحاشی را به گفت‌وگو و تعامل اجتماعی سوق داده، امید بخش است. باید از ایجاد فضای گفت‌وگو استقبال کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۹ فروردين

یک ‏عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توئیتی از ارسال نامه‌ای‌ به رییس و نمایندگان مجلس درباره ولنگاری فضای مجازی خبر داده و پیشنهاد تشکیل کمینه مشترک تدوین طرح‌های موردنیاز مدیریت فضای مجازی را مطرح کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، احتمالاً شما هم به‌عنوان مسافر تاکسی‌های اینترنتی با درخواست کارت به کارت از سوی کاربران راننده مواجه شده‌اید. استدلال اغلب آن‌ها این است که اگر آنلاین پرداخت کنید، پول دیر به حسابشان واریز می‌شود. پیشتر اسنپ به‌صورت روزانه با کاربران راننده‌ی خود تسویه حساب می‌کرد و اکنون امکان تسویه حساب در لحظه را نیز راه‌اندازی کرده است. با استفاده از این قابلیت، درآمد کاربران راننده‌ در کمتر از ۵ دقیقه به حسابشان واریز می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين

موضوع وی‌پی‌ان قانونی و دسترسی برخی از کاربران به سایت‌های فیلترشده، این روزها بار دیگر مطرح شده و برخی مسوولان از رفع فیلتر سایت‌هایی مانند یوتیوب برای گروه‌های خاص خبر می‌دهند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين

به گزارش ارز دیجیتال، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال در کشور، اعلام کرد که مجلس به‌دنبال آن است که فعالیت رمزارزها در کشور، چارچوب و قوانین خاص خود را داشته باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين

وی در پاسخ به این سؤال که جزئیات اجرای این مصوبه چگونه است، گفت: من از جزئیات اجرای رفع فیلتر از این سایت‌ها بخصوص یوتیوب اطلاعی ندارم.

ادامه مطلب