محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۷ فروردين

به گزارش ITiran، به گفته نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هیچ منع قانونی برای فروش داروهای غیرنسخه‌ای در فروشگاه‌های آنلاین نیست. این در حالی است که روز دوشنبه سخنگوی سازمان غذا و دارو در یک توییت گفت که فروش دارو و اقلام غیردارویی قابل فروش در داروخانه‌های آنلاین در سایر فروشگاه‌های آنلاین مجاز نیست. فروش اقلام غیردارویی به صورت آنلاین و غیرحضوری در شرایطی که کشور موج چهارم کرونا را پشت‌سر می‌گذارد، از اهمیت دو چندانی برخوردار است؛ این تناقض در صحبت‌های مسئولان باعث بلاتکلیفی داروخانه‌های آنلاین و مارکت‌پلیس‌ها شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ امروز به دستگاه‌هایی که باید با سامانه طبق قانون همکاری کنند ۲ هفته فرصت داد تا دلایل کوتاهی خود را در راستای همکاری با "سامانه ملی املاک و اسکان کشور" با هدف جلوگیری از احتکار خانه و افزایش قیمت‌ها به کمیسیون ارائه دهند.
علی خضریان در تشریح جلسه روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی از حضور تعدادی از مسئولان دولتی به منظور بررسی نحوه اجرای "سامانه ملی املاک و اسکان کشور" خبر داد و گفت: اگرچه راه‌اندازی "سامانه ملی املاک و اسکان کشور" از سال ۹۴ به وزارت راه و شهرسازی تکلیف شده اما پس از چندین سال تعلل در اجرای قانون، اخیرا از سامانه رونمایی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پانزدهمین مرحله فراخوان برای جذب امریه سربازی را اعلام کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پانزدهمین مرحله جذب نیروهای امریه وزارت ارتباطات از ساعت 10 صبح تاریخ چهارشنبه 25 فروردین آغاز و تا ساعت 10 صبح اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

به گزارش پیوست، کمیسیون اصل نود مجلس در جلسه‌ای به شکایت واصله درخصوص تخلف ‏اپراتورهای همراه در محاسبه هزینه ترافیک بین‌الملل برای محتوای داخلی رسیدگی کرد و به گفته معاون تنظیم بازار و توسعه کسب‌وکار ساترا، نمایندگان به وزارت ارتباطات ۱۰ روز فرصت دادند تا گزارش میزان تخلفات صورت گرفته و نحوه جبران خسارت به مردم را تهیه و به مجلس اعلام کند. همچنین به گفته سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس وزارت ارتباطات باید در گزارش‌های خود زمینه تنظیم جرائمی برای پیشگیری از تکرار این تخلف را تهیه کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

سخنگوی قوه قضاییه درباره فیلترینگ کلاب‌هاوس گفت: این موضوع را بخشی از حوزه فضای مجازی کشور می‌دانیم و نظرمان را درباره فضای مجازی بارها اعلام کرده‌ایم که نیازمند مدیریت و ساماندهی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۱ رسما اعلام کرد که مهلت ثبت نام غرفه داران در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری تا ۲ اردیبهشت تمدید شد.
زمان ثبت‌نام غرفه‌داران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از جمله شرکت‌های نوآور و فناور، استارتاپ‌ها و مخترعان، شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و همه اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری، تا تاریخ ۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

سخنگوی دولت از دستور رییس‌جمهور به وزیر ارتباطات مبنی بر ارایه گزارش شفاف از اختلال در کلاب‌هاوس و شکایت از اخلال‌کنندگان خبر داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، علی ربیعی در نشست خبری امروز با بیان این مطلب گفت: رییس جمهور یکشنبه در دولت به وزیر ارتباطات دستور دادند که اولا جزییات را به مردم بگویند و ثانیا مطابق قانون از اختلال‌کنندگان شکایت و از اهرم‌های قانونی موجود برای پاسخگویی متخلفین و هم برای حفظ فضای ایجاد شده و باز شده استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

به گزارش پیوست، اپراتورهای خدمات سلامت الکترونیکی به عنون مجری ارائه خدمات سلامت الکترونیکی و برای پیشبرد پروژه‌های استحقاق سنجی، نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی درکشور ایجاد خواهند شد.

ادامه مطلب