محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين

شورای عالی فضای مجازی طرحی را با عنوان مدیریت VPN و اینترنت کشور دنبال می‌کند. این پروژه بر مبنای ایجاد دسترسی متفاوتی برای چهار دسته خبرنگاران، پزشکان، دانشجویان و حوزه‌های علمیه قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۶ فروردين

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از نهایی شدن مطالعات طرح سیمکارت دانش آموزی خبر داد و اظهار کرد: سیمکارت دانش آموزی ویژگی هایی دارد که بر اساس آن امکان محدودکردن دسترسی‌ها و تنظیم گری را به والدین می‌دهد.
محمود حبیبی با اشاره به اینکه در حوزه سیمکارت دانش‌آموزی با همکاری وزارت ارتباطات فعالیتی را شروع کردیم که در مرحله مطالعه آن هستیم و این طرح به زودی نهایی خواهد شد اظهار کرد: مصونیت دانش‌آموزان از آسیب‌های فضای مجازی علاوه بر وزارت آموزش و پرورش، دغدغه اولیا هم هست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۴ فروردين

تغییرات صورت گرفت در هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران با تاخیر سه ماهه در بازار بورس اعلام شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، درحالیکه جلسه تغییر یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران روز چهارشنبه 26 آذر ماه 99 برگزار شد اما نامه رسمی تغییرات اعلام شده روز هشتم فروردین ماه 1400 در سایت کدال منتشر و به بازار بورس اعلام شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۲ فروردين

افزایش قیمت بیت‌کوین و رمزارزها طی ماه‌های اخیر در ایران هم توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ این درحالی است که سال گذشته استخراج رمزارزها در کشور به صورت یک فعالیت صنعتی مورد توجه بود و اما مبادله آنها ممنوع شد.
ارز دیجیتال یک شکل دیجیتالی از پول است که به‌عنوان ابزار معامله در یک شبکه توزیع‌شده از کاربران استفاده می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۹ فروردين

بر اساس داده‌های جدید، اروپا نیاز به سرمایه‌گذاری اضافی ۳۰۰ میلیارد دلاری برای تکمیل گسترش شبکه نسل پنج تلفن همراه (5G) و زیرساخت ثابت گیگابیتی دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۹ فروردين

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید نوروزی از مراکز مخابراتی منطقه گیلان با تاکید بر تلاش برای کسب حداکثری رضایت مشتریان، پاسخگویی صحیح و به موقع و کاهش مدت زمان انتظار را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی فعالیت شرکت مخابرات ایران در سال جاری عنوان کرد. ناطقان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در این سفر که شنبه 7 فروردین ماه انجام شد، با حضور و بازدید میدانی از مراکز مخابراتی منطقه گیلان ، نحوه خدمت رسانی به مشتریان و راهکارهای افزایش کیفیت را مورد بررسی قرار داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۸ فروردين

به گزارش کافه بازار، علیرضا اشکان، مدیر بازاریابی بازار، درباره تصمیم بازار مبنی بر نصف‌کردن سهم خود از فروش توسعه‌دهنده‌ها، می‌گوید این تصمیم در کوتاه‌مدت، درآمد بازار را کاهش قابل توجهی خواهد داد اما بازار با نگاه به آینده و با دیدگاه بلندمدت این تصمیم را گرفته‌است.

ادامه مطلب