محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ اسفند

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست راهکارهای هم‌افزایی خدمات اینترنت ثابت با تبیین روش‌های گسترش بازار دراین حوزه اظهار داشت: علاوه بر لزوم تعامل تمام شرکت های این حوزه ، بهینه شدن زیرساخت های ارتباطات ثابت نیز موجب رونق بازار ویکپارچه شدن انرژی ها به سمت هم افزایی در کسب وکار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ اسفند

اپل در راستای افزایش ظرفیت تولید در دومین بازار بزرگ تلفن هوشمند جهان، تولید آیفون ۱۲ را در هند آغاز کرد.
به گزارش ایسنا، شرکت فاکسکان که تولیدکننده قراردادی محصولات اپل است، مدل آیفون ۱۲ را در هند مونتاژ می کند اما در حال حاضر مدلهای دیگر آیفون ۱۲ شامل پرو، پرو مکس و مینی در این کشور تولید نمی شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ اسفند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین روز سفر به هرمزگان گفت: نمی‌شود مداخلات دولتی را افزایش داد و با بخش خصوصی مشارکت کرد و قرارداد ۱۰ ساله بست و به یکباره تبصره ای به قرارداد اضافه کرد به بهانه اینکه دولت ۱۰ درصد مالیات بیشتر بگیرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۲ اسفند

شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی در جریان تصویب بودجه سال 1400 درخصوص افزایش 10 درصدی تسهیم درآمد اپراتورها را دارای ابهام و مغایر با اصول 52 و 53 قانون اساسی دانست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ اسفند

دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور، برای بهبود تجربه کاربران در خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات، پلتفرم ثبت آگهی آنلاین راه‌اندازی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ اسفند

مدیرعامل شرکت پست ایران با اشاره به نقش نیروی انسانی در توسعه فعالیت های پستی در مورد تغییر وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی ،گفت: بخشی از این موضوع مربوط به این نهاد است که تاکنون وضعیت ۲ هزار نفر از نیروها تغییر پیدا کرده و بخشی هم با کمک مجلس و تصویب قانون امکان پذیر است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ اسفند

امروز اکثر روستاهای کشور از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و گام اول ایجاد عدالت ارتباطی که توسعه زیر ساخت های ارتباطات روستایی است محقق شده و فناوری ارتباطات و اطلاعات به دور از دغدغه مکان و فواصل جغرافیایی دورترین روستاها و شهرهای کشور را به هم نزدیک کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۰ اسفند

به گزارش خانه ملت، قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به ایراد شورای نگهبان به اصلاحات قانون انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات بر اساس قانون قبل برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند