محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند

مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران شرکت ملی پست با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش ترافیک ارسال مرسولات پست اعلام کرد: واحدهای پستی سراسر کشور تا آخرین روز کاری سال(۳۰ اسفند) جهت خدمت‌رسانی به شهروندان فعال هستند.‬

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند

منگ وانژو، مدیر ارشد مالی هواوی برای برگزاری آخرین جلسه بازپرسی پرونده استرداد او به ایالات متحده در دادگاه کانادا حاضر می‌شود تا آخرین اظهارات او برای برگزاری جلسه دادرسی نهایی در ماه می طرح شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند

نوکیا اعلام کرده به دنبال افزایش چالش‌هایش با اریکسون سوئد و هواوی چین قصد دارد طی دو سال آینده به منظور سامان بخشیدن به هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش‌های تحقیقاتی ۱۰ هزار شغل را حذف کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ اسفند

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران خواستار شفاف سازی نهادهای نظارتی و بازرسی وزارت صنعت در خصوص برخی ابهامات درباره ثبت سفارش تلفن همراه و اعتبار کارتهای بازرگانی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ اسفند

نمایندگان مجلس ساز وکاری برای تحقق کامل الکترونیکی شدن کلیه دریافت ها و پرداخت های دولت در سال ۱۴۰۰ تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که از شورای نگهبان اعاده شده بود، برخی از مواد تبصره۲۰ و ۲۱ لایحه بودجه را بررسی کرده و اصلاحاتی در آن اعمال کردند. اصلاحات انجام شده به شرح زیر است:

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ اسفند

با اضافه شدن امکان استفاده از بیمه‌های تکمیلی برای مشاوره پزشکی در اسنپ‌دکتر، گام دیگری در راستای سهولت دسترسی به خدمات پزشکی از راه دور برداشته شد. این امکان در حال حاضر با همکاری بیمه سامان آغاز شده است و به زودی بیمه‌های دیگری هم به آن افزوده می‌شود. با اضافه شدن این قابلیت به اسنپ‌دکتر برای اولین بار در کشور، کاربران می‌توانند رایگان از پزشکان متخصص، مشاوره پزشکی آنلاین بگیرند و هزینه‌های درمانی توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۴ اسفند

به گزارش مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارمین سایت نسل پنجم همراه اول در آستانه بهار طبیعت، صبح امروز شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ با حضور علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، مهدی اخوان بهابادی مدیر عامل همراه اول و جمعی از اصحاب رسانه و مدیران حوزه ارتباطات کشور به‌صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

ادامه مطلب