محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت که تاثیر مصوبه افزایش نرخ ارز مبنای حقوق ورودی بعد از اجرا مشخص می‌شود، اما افزایش حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار به طور میانگین دو تا ۲.۵ درصد بر قیمت این موبایل‌ها تاثیر می‌گذارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۴ فروردين

پلتفرم دیوار از سرویس جدیدی به نام «زونکن» رونمایی کرد که مشاوران املاک را به آگهی‌دهندگان شخصی را به هم مرتبط می‌کند.
به گزارش روابط عمومی دیوار، «زونکن» نام سرویس جدیدی است که دیوار از طریق آن مشاوران املاک و آگهی‌دهندگان شخصی را که مایل به همکاری با آنها هستند، به هم وصل می‌کند. اگرچه در حال حاضر محصولاتی وجود دارند که همین کار را انجام می‌دهند و فایل‌های املاک موجود روی سایت‌های آگهی ملک مانند دیوار را رصد می‌کنند و آگهی‌های شخصی را به عنوان فایل‌های شخصی به مشاوران املاک می‌فروشند، اما این روش مشکلاتی برای هر دو طرف ماجرا دارد که زونکن آن را حل می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

به گزارش پیوست، معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی ودارایی خواستار اصلاح دستورالعمل ساماندهی آگهی‌های و فعالیت‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و حذف الزام دریافت مجوز تعریف شده در این دستورالعمل از سوی سایت‌ها و رسانه‌های فضای مجازی برای درج آگهی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

به گزارش پیوست، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار بازنگری در سیاست اعمال سقف تعرفه برای خدمات ارتباطی غیر انحصاری در حوزه ارتباطات ثابت شد. این در حالی است که در آخرین موضع‌گیری در این رابطه، وزیر ارتباطات تاکید کرده بود اجازه گران شدن اینترنت را نمی‌دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامه‌ای به دو اپراتور موبایل همراه اول و ایرانسل و مخابرات درخصوص رفع اختلال کلاب‌هاوس اولتیماتوم داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این نامه که به امضای حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسیده خطاب به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران آمده است: بنابر مستندات جمع‌آوری شده فنی، اختلال مشهود توسط آن اپراتور در برقراری ارتباطات اینترنتی مشترکان با نرم‌افزار کلاب‌هاوس مشاهده و دارای استمرار است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ فروردين

به گزارش مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی معاون امور رادیویی رگولاتوری از کاهش متوسط زمان ترخیص تجهیزات بخش ارتباطات به کشور از حدود ۹ روز کاری در سال ۹۵، به حدود ۳ روز کاری در سال ۹۹ با وجود افزایش ۷۴ درصدی تعداد درخواست ترخیص تجهیزات حوزه ارتباطات، خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۱ فروردين

به گزارش مهر به نقل از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، دستورالعمل «الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی» با هدف ارتقا آگاهی، دانش و مهارت کاربران برای استفاده بهینه از فضای مجازی و ضرورت افزایش محتوای مرتبط با فرهنگ سازی و سواد مجازی از سوی شورای عالی فضای مجازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.
این دستورالعمل توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب لایحه‌ای به مرکز ملی پیشنهاد و پس از طی مراحل تصویب خواهی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۰ فروردين

به گزارش پیوست، از شب گذشته (۱۹ فرودین) دسترسی به شبکه اجتماعی کلاب‌ هاوس از طریق همراه اول امکان پذیر نبود و از نیمه‌های شب نیز (۲۰ فرورین) کاربران ایرانسل امکان دسترسی به این شبکه اجتماعی بر پایه صوت را ندارند. براساس بررسی‌ها پیوست این شبکه روی اپراتورهای همراه بدون فیلتر شکن باز نمی‌شود. گفته می‌شود دستور فیلتر کلاب هاوس نیز به اپراتورهای همراه ابلاغ شده است. این شبکه از طریق اپراتورهای ثابت فعلا در دسترس است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند