محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳ اسفند

رییس کمیسیون رمزارز نظام صنفی رایانه‌ای کشور با تشریح دلیل استقرار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی استخراج رمز ارز (ماینینگ) در مناطق آزاد، گفت: علت استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، وجود قوانین نامناسب در زمینه تعرفه انرژی و وجود تعرفه‌های متغیر است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ اسفند

در پی وقوع زلزلۀ ۵.۶ ریشتری حوالی «سی‌سخت» در مرز استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، شبکۀ ارتباطی شرکت مخابرات ایران در بخش های ثابت وسیار پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲ اسفند

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت معتقد است که اصلاح سیاست‌گذاری در حوزه پروانه و واگذاری فرکانس پیش نیاز توسعه 5G است چراکه سیاست گذاری کنونی تهدید جدی برای توسعه شبکه 5G و ارتقای تکنولوژی خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ اسفند

به گزارش مهر، فناوری سنجش از دور با به‌کارگیری تصاویر ماهواره‌ای، توانایی اندازه‌گیری عناصر موجود در اتمسفر را دارد. از این رو اداره کل سنجش از دور سازمان فضایی ایران، به اندازه‌گیری میزان گاز آلاینده NO۲ در کشور پرداخته شده است. این پایش نشان می‌دهد که در هفته اخیر میزان آلاینده‌ها در اتمسفر کشور و به ویژه تهران با افزایش همراه بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ اسفند

باشروع کار، هیئت مدیره و مدیر عامل جدید در شرکت مخابرات ایران، قرارداد مصوبه بیت استریم، بعد از بررسی و بازبینی های لازم و با رعایت مقررات، با یکی از fcp های واجد شرایط نهایی و اجرایی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ اسفند

تصمیم وزارت ارتباطات برای فروش پروانه اپراتوری فیبرنوری به شهرداری تهران که به بهانه انحصار شبکه فیبر مخابرات در دست انجام است، واکنشهای زیادی را از سوی فعالان حوزه ICT به دنبال داشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱ اسفند

سخنگوی صنعت برق گفت: در یک ماه گذشته ۱۱۰ مگاوات استفاده غیرمجاز از برق از سوی ماینرها صورت گرفته که با همکاری نیروی نظامی و انتظامی، گزارش مردمی و اقدامات شرکت‌ها با روش‌های جدید به لحاظ میزان مصرف و داده‌کاوی شناسایی شدند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند