محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل در گفتگو با بخش پیگیری شبکه خبر گفت: تعرفه‌ها هیچ تغییری در بحث مکالمات تلفن ثابت و همراه و حوزه دیتا نداشته ایم و هرگونه افزایش و کاهش تعرفه‌ها باید از سمت کمیسیون تنظیم مقررات به ما ابلاغ بشود و تا حالا چیزی ابلاغ نشده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ بهمن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارسال بیش از ۲۴ میلیارد پیام در شبکه دانش‌آموزی شاد خبر داد و این مهم برای جلوگیری از تعطیلی مدارس در شرایط کرونا انجام شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ بهمن

به گزارش دیجیاتو، نتایج شمارش آرای انتخابات شورای مرکزی نصر کشور دقایقی پیش مشخص شد. بر اساس نتایج آرا پیروز مطلق این دوره در تمامی شاخه‌ها اعم از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و مشاورین متعلق به نمایندگان نصر از استان‌های مختلف است و چند تن از ائتلاف آباد توانستند به صندلی‌های این شورا دست پیدا کنند. در بخش شرکت‌ها نمایندگان استان‌های فارس، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان بیشترین آرا را به دست آوردند و در دیگر بخش‌ها نیز تمامی برگزیدگان از استان‌ها هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ بهمن

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر به اظهار نظر وزیرارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که تخلف از سوی اپراتورها برای محاسبه غیر قانونی مصرف ترافیک روی پلتفرم‌های داخلی را رد کردند واکنش نشان داد و پیگیری این تخلف را بر اساس شکایت‌های کاربران رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۹ بهمن

تفاهم‌نامه همکاری میان توزیع برق تهران بزرگ و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با هدف توسعه زیرساخت ارتباطی کنتور‌های هوشمند و اینترنت اشیا در پایتخت به امضا رسید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۹ بهمن

دو عضو دولتی هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذرماه ۹۹ این شرکت در سایت کدال بورس اعتراض و ایراداتی نسبت به آن وارد کردند.

ادامه مطلب