محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ بهمن

به گزارش پیوست، شروع کسب و کار دیگر نیازی به دریافت مجوز‌های مختلف از سازمان‌ها و دستگاه‌های گوناگون نخواهد داشت و فقط متقاضی کسب و کار برای شروع فعالیت خود متعهد می‌شود که قوانین و استانداردهای لازم برای کسب وکار را رعایت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۲ بهمن

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهاردهمین مرحله جذب نیروهای امریه این وزارتخانه از 2 تا 9 اسفندماه انجام می‌شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهاردهمین مرحله فرآیند جذب نیروهای امریه از ساعت ۱۰ صبح دوم اسفندماه سال جاری آغاز و تا نهم اسفندماه ادامه دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۲ بهمن

به گزارش مهر، فعالیت رسمی دامنه‌ی اینترنتی نقطه ایران (.ایران) برای توسعه خط و زبان فارسی در فضای مجازی آغاز شد.
دامنه‌ی اینترنتی «نقطه ایران» (.ایران) توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM) به‌صورت آنلاین و با حضور وزیر ارتباطات و دبیر شورای عالی فضای مجازی افتتاح شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ بهمن

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.
محمدجواد آذری جهرمی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: عدالت شاه کلید حرکت و جنبش مردم در سال ۱۳۵۷ بود و امروز ۴۲ سال از این حرکت ماندگار می‌گذرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ بهمن

به گزارش پیوست، جناح‌های رقیب در هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران سرانجام در آستانه انتخابات شورای مرکزی نصر کشور با مسکوت‌گذاشتن اختلافات عمیق خود بر سر صحت بخشی از نتایج توانستند لیستی ۵ نفره را به اتحاد تازه تاسیس استان‌های دیگر معرفی کنند. مقاومت اتحاد «آباد» برای اختصاص بیش از ۳ صندلی برای پایتخت باعث شده گزینه سکوت در انتخابات هم از سوی هیات مدیره پرماجرای نصر تهران به صورت جدی مطرح شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

در حالی که استفاده از فیلترشکن برای کاربران اینترنت به موضوعی عادی تبدیل شده، نه تنها هزینه خرید این نرم‌افزارهای تغییردهنده آی‌پی بر دوش آنهاست، بلکه با تبدیل ترافیک داخلی به ترافیک خارجی، تعرفه نیم‌بهایی هم حتی هنگام مراجعه به سایت‌های داخلی محاسبه نخواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

به گزارش پیوست، شاپرک شرکت‌های پرداخت‌یار را ملزم کرده که از تاریخ ۲۵ بهمن ماه برای ارائه درگاه پرداخت کد رهگیری ثبت‌نام مالیاتی را از پذیرنده دریافت کنند این در حالی است که قرار بود دریافت کد مالیاتی به صورت خودکار برای پذیرنده جدید صادر و ثبت شود.

ادامه مطلب