محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ بهمن

مدیرعامل شرکت ملی پست از خرید بیش از ۴۰۰ هزار کتاب در نمایشگاه مجازی خبر داد و اعلام کرد ۲۵ درصد خریدها تحویل شده وباقی سفارش‌ها نیز در بازه‌های زمانی که برای خریداران مشخص شده، ارسال می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ بهمن

به نوشته‌ی روزنامه ایران، «به‌تازگی در رویدادی آنلاین دوباره بحث استفاده از «ارز دیجیتال» در کشور مطرح شده است. امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: ارزهای دیجیتالی دارای کارکردهای مختلفی است و از آنجایی که پیاده‌سازی آن در کشور مشکل فنی ندارد و تنها به اراده بانک مرکزی برمی گردد، از آن می‌توان برای هوشمندسازی اجرای سیاست‌های اقتصادی مانند رهگیری پول در سیاست‌های توزیعی کشور (پرداخت یارانه ها) استفاده کرد.» درباره ارز دیجیتالی و مزایای آن رئیس سازمان فناوری اطلاعات و کارشناسان حوزه بلاک‌چین به «ایران» می‌گویند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ بهمن

وزیر ارتباطات از اتصال بیش از ۵۹ هزار روستایی به اینترنت طی کمتر از دو ماه خبر داد.
«محمدجواد آذری‌جهرمی» و تیم توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات از اوایل آذرماه برای اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت برنامه‌ریزی کردند. اوایل دی‌ماه وزیر ارتباطات همراه با معاونان خود به مدت ۱۰ روز در استان سیستان و بلوچستان مستقر شد تا به صورت میدانی پیگیر اتصال روستاهای این استان به اینترنت شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ بهمن

سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: اتهام‌های وزیر ارتباطات به وی تفهیم شده و بیانیه سخنگوی قوه قضائیه منطبق با واقعیت نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۸ بهمن

شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که با رشد هزینه نیروی انسانی و تجهیزات در مقایسه با درآمد شرکت، سودآوری این شرکت به ازای دارایی در سال ۱۳۹۸، یک درصد بوده و در شش ماه اول سال 1399 به زیان تبدیل شده و برای نجات از این شرایط، لازم است تعرفه‌ها بعد از ۱۷ سال راکد ماندن، افزایش یابد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۸ بهمن

رییس‌جمهوری با حمایت از وزیر ارتباطات، افزایش پهنای باند کشور را دستور خود خواند و تاکید کرد: کسی را برای پهنای باند نباید محاکمه کنند. این مسئله دستور من بوده است. اگر می‌خواهید کسی را محاکمه کنید، باید مرا محاکمه کنید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ بهمن

به نوشته‌ی روزنامه ایران، مرکز توسعه تجارت الکترونیک، فاز دوم رتبه‌بندی کسب و کارهای مجازی را از تابستان آغاز کرده است ولی تشکل‌های کسب و کارهای مجازی کماکان به این موضوع اعتراض دارند و در این راستا به تازگی در نامه‌ای خطاب به وزیر صمت خواستار توقف و بازنگری در رتبه‌بندی کسب و کارهای مجازی شدند. درباره رتبه‌بندی و دغدغه‌های فعالان این حوزه با «محمدجواد هادی» معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت‌وگو کرده‌ایم که می‌خوانید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند