محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن

عملیات بتن‌ریزی برای استقرار سایت فنی همراه اول در یکی از استان‌ها با مقاومت مردمی و بروز حادثه مواجه شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید یاسر رایگانی، مدیرکل ارتباطات همراه اول با اعلام این مطلب در توئیتر خود نوشت: این عملیات به دلیل ذهنیت مردم محلی نسبت به نصب تجهیزات مخابراتی و تشعشات آنها پس از حضور ۶۰ مامور نیروی انتظانی و مجروح شدن یکی از آنها، مصدومیت یکی از کارکنان همراه اول و بازداشت پنج نفر به پایان رسید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ دي

ششمین دورۀ رویداد الکام‌استارز با حمایت اصلی ایرانسل و حضور ایرانسل لبز، آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حامی اکوسیستم نوآوری، به‌عنوان حامی اصلی در ششمین دوره الکام استارز حضور دارد. این رویداد نوآورانه که شامل سه بخش الکام‌پیچ، پاویون شتاب و آوردگاه سرمایه است، با هدف حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور، مشاوره و جذب سرمایه برای آن‌ها، از ۲۹ دی تا ۲ بهمن ۱۳۹۹، به‌صورت حضوری و مجازی با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ دي

به گزارش پیوست، پیام‌رسان سیگنال به عنوان یکی از امن‌ترین پیام‌رسان‌های مورد استفاده روی گوشی‌های هوشمند از روز پنج‌شنبه (۲۵دی) و به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (کمیته فیلترینگ) از اپ‌استورهای ایرانی حذف شد. حالا برخی شنیده‌ها حکایت از این دارد که در گام بعدی این کارگروه به دنبال فیلترکردن این پیام‌رسان خارجی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ دي

رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران با بیان اینکه آمار رسمی درباره تعداد دستگاه های استخراج رمز ارز وجود ندارد، گفت: برآوردی که حدود دو سال قبل انجام شده، نشان می‌دهد ۵۰۰ هزار دستگاه در ایران موجود بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ دي

به گزارش دیجی‌کالا، در نمایشگاه CES 2021 محصولات متعددی رونمایی شدند که یکی از بهترین‌ها، نسل جدید لپ‌تاپ ایسوس ZenBook Duo بود. محصولی که از دو نمایشگر بهره می‌برد و یکی از شاهکارهای طراحی به حساب می‌آید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۷ دي

طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی طبق اعلام هیات رئیسه مجلس در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۷ دي

معاون اول رییس جمهوری، اصلاح مصوبه مربوط به حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی را ابلاغ کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، با امضای اسحاق جهانگیری اصلاح مصوبه مربوط به حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان و مجامع بین‌المللی ابلاغ شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ دي

به گزارش زومیت، بنا به‌ نوشته‌ی خبرگزاری روئیترز، شیائومی و کوماک و هفت شرکت چینی دیگر توسط آمریکا تحریم شده‌اند. البته مکانیسم تحریم شیائومی با مکانیسم تحریم اعمال‌شده علیه هواوی فرق دارد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند