محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ دي

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه تحولات حوزه بلاک چین در دنیا، وضعیت بانکداری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در آینده ملاک رقابت بانک ها به جای نرخ سود، سطح خدمات غیر حضوری خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ دي

رییس جمهوری گفت: اقدامات لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه سلامت باید تا ۲۰ اسفند تکمیل شود تا مردم در رفاه بیشتری قرار بگیرند. دکتر حسن روحانی همچنین از ارایه کمک های مالی دولت در زمینه کرونا به ۳۵ میلیون نفر در ماههای پایانی سال خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ دي

شصت و هشتمین جلسه شورای عالی فضای مجازی پس از ۳ ماه تعویق، بعدازظهر امروز برگزار می‌شود و بررسی سند صیانت از کودکان در فضای مجازی را در دستور کار دارد.
شصت و هشتمین جلسه شورای عالی فضای مجازی امروز سه شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور سران قوا و اعضای حقیقی و حقوقی این شورا در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ دي

دوره آموزشی آکادمی اتحادیه جهانی مخابرات با موضوع پرتوگیری بدن انسان از میدان های الکترومغناطیسی با همکاری دانشگاه صنعتی مالزی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ دي

کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات تعرفه اتصال متقابل دارندگان پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) را تصویب کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این کمیسیون تعیین تعرفه اتصال متقابل از اپراتورهای FCP به شبکه اپراتورهای ثابت و همراه را به عهده طرفین دارنده پروانه و براساس حصول توافق میان آنها قرار داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ دي

به گزارش دیجیاتو، اگرچه در روزهای گذشته، از پشت درهای بسته صدای اختلاف و اعتراض به گوش می‌رسید اما امروز بالاخره ائتلاف «نصر فراگیر» تصویر مکاتبات خود درباره تخلفات انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را رسانه‌ای کرد و خواستار شفافیت در ابهامات پیش آمده در جریان انتخابات سازمان نصر تهران شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ دي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فنوج از سه نقطه به خطوط مخابراتی (فیبر نوری) متصل می‌شود که با اتصال این سه نقطه امیدواریم مشکل اینترنت این شهرستان برای همیشه حل شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ دي

یکی از نگرانی‌هایی که با ورود ابزار دیجیتالی به زندگی افراد افزایش یافته، بیماری‌های ناشی از تشعشعات رادیویی است. بسیاری تصور می‌کنند تشعشعات حاصل از دکل‌های موبایل یکی از مهم‌ترین دلایل ابتلابه انواع سرطان است، هرچند این موضوع تاکنون به صورت علمی ثابت نشده است ولی نگران نباشید، حالا برای شما هم این امکان فراهم شده که در سامانه اندازه‌گیری شدت امواج الکترومغناطیس میزان سازمان تنظیم مقررات این امواج را مشاهده کنید.

ادامه مطلب