محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ دي

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با اشاره به سند مصوب این شورا در خصوص مقابله با اخبار جعلی و خلاف واقع در فضای مجازی گفت: وزارت امور خارجه علیه منشاء خارجی اخبار جعلی اقدام می کند.
شورای عالی فضای مجازی در جلسه روز سه شنبه ۱۶ دی ماه به حسن روحانی رئیس جمهور، سند الزامات پیشگیری و مقابله با نشر اطلاعات، اخبار و محتوای خلاف واقع در فضای مجازی را تصویب کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ دي

مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: موافقتنامه تجارت ترجیحی با افغانستان به زودی پیگیری و به امضا خواهد رسید.
سیدرضا سید آقازاده چهارشنبه شب در نشست روسای کمیسیونها و تشکلهای اتاق بازرگانی خراسان رضوی با معاون والی هرات و اعضای هیات تجاری افغانستان در مشهد افزود: پیش از این نیز در سال ۱۳۹۴ تخفیفاتی در پنج تعرفه مربوط به کالاهای وارداتی از افغانستان اعمال شد که از جمله آنها واردات کنجد از این کشور بود و تعرفه معمولی آن از ۱۰ درصد به پنج درصد کاهش یافت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۸ دي

سخنگوی کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از تصمیم این کمیسیون مبنی بر دو برابر شدن ورودی گمرکی گوشی و تبلت‌های با ارزش بیش از ۶۰۰ دلار خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ دي

آئین افتتاحیه سالن مدیریت بحران و مانیتورینگ مخابرات غرب استان تهران سه شنبه ۱۶ دی ماه با حضور مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، معاونان و سایر مدیران برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ دي

به گزارش پیوست، امکان ثبت اختیاری چک از سوی صادرکنندگان و دریافت کنندگان آن از ۲۰ دی ‌ماه از طریق دو اپلیکیشن آپ و ۷۲۴ فراهم شد.
بانک مرکزی اعلام کرده که صادرکانندگان و دریافت کنندگان چک از ۳ روز دیگر می‌توانند فرایندهای ثبت، تایید و انتقال چک را در سامانه صیاد از طریق اپلیکیشن یا برنامک‌های مورد تایید بانک مرکزی انجام دهند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ دي

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، از سال‌ها پیش و آغاز توسعه شبکه‌های موبایلی در کشور، همواره نصب آنتن‌های جدید، خصوصا در مناطق مسکونی، چالشی جدی برای اپراتورهای تلفن‌همراه بوده است. از طرفی اپراتورها برای رفع مشکل آنتن‌دهی، چاره‌ای جز اضافه کردن آنتن‌های جدید ندارند و از طرف دیگر بسیاری از مردم با نگرانی از تاثیر تشعشات آنتن‌ها مانع نصب آنتن‌های جدید در محل‌های موردنیاز می‌شوند و همین امر موجب اختلال در پوشش دهی کامل شبکه موبایلی می‌شود.

ادامه مطلب