محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ دي

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: این شرکت تا پایان سال جاری، هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در قشم سرمایه‌گذاری می‌کند که با احتساب آن حجم سرمایه گذاری در این جزیره به بیش از ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ دي

سرعت کند اینترنت همراه اول و مخابرات این روزها دوباره خبرساز شده است. البته کاربران این اتفاق را عادی می‌دانند و معتقدند مشتری‌مداری حلقه گمشده بازار فروش پهنای باند در ایران است. بازاری انحصاری که دست کمی از بازار خودروسازان ندارد و خبر کند شدن اینترنت یکی از کلیشه‌های رایج آن است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ دي

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اسلامی شهر و روستا گفت: در صورت فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم و امکانات سخت افزاری مورد نیاز، انتخابات شوراها در کلانشهر ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ دي

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره محل هزینه درآمدهای مخابراتی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
«حجت الله فیروزی» در تشریح نشست روز دوشنبه کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، افزود: دراین جلسه سوال «عباس مقتدای خوراسگانی» ‌ نماینده اصفهان درباره اینکه درآمدهای مخابرات در چه محل‌هایی هزینه می‌شود از وزیر سوال شد که «محمد جواد آذریجهرمی» از این موضوع استقبال کرده و پیشنهاد داد گزارش این موضوع در صحن علنی مجلس قرائت شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي

آپ در نمایشگاه تراکنش (ITE ۲۰۲۰ )، نشست تخصصی کیف الکترونیکی پول را برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، در ششمین نمایشگاه تراکنش که ۲۳ و ۲۴ دی در هتل اسپیناس پالاس برپاست، فعالان نظام بانکی و صنعت پرداخت کشور، نخستین فرصت گردهمایی را در زمان پاندمی کووید ۱۹ یافته‌اند و از این رو، آپ نیز به عنوان رهبر اصلی کیف الکترونیکی پول، برگزاری نشستی تخصصی در این حوزه را دنبال می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي

شرکت مخابرات ایران به رغم نهایی نشدن وضعیت قانونی دریافت آبونمان ماهانه از مشترکان تلفن ثابت اما در شش ماهه نخست سال 99 مبلغ 73 میلیارد و 52 میلیون و 900 هزار تومان از این محل درآمد داشته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند