محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ دي

به گزارش زومیت، قانون کنترل سابقه‌ی واردکنندگان موبایل بار دیگر برداشته شد تا به‌خصوص شرکت‌های تازه تاسیس بتوانند بدون محدودیت اقدام به واردات موبایل کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۳ دي

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دیدار با مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به این مجموعه پیشنهاد داد تا برای تدوین قانون جامع بازی‌های دیجیتال و سرگرمی‌های نوین مطالعاتی انجام شود و همچنین آمادگی خود را برای پیگیری تصویب چنین قانونی در مجلس اعلام کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۳ دي

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، فرابورس به‌تازگی سقف تامین مالی جمعی هر طرح را از ۲‌میلیارد تومان به ۱۰ میلیارد تومان افزایش داد. اتفاقی که کمتر به‌آن پرداخته شد، اما می‌تواند بسیار مهم قلمداد شود، به‌خصوص برای کسب‌و‌کارهای کوچک‌ این اتفاق را باید به فال‌نیک گرفت. خود فرابورس اواخر سال گذشته یک پویش تامین مالی جمعی (Crowdfunding) برای کمک به وزارت بهداشت و مبارزه با کرونا ایجاد کرد که با استقبال چشمگیر اهالی بازار سرمایه نیز مواجه شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۳ دي

مهدی سیلاوی مدیر محصول سرویس هم‌خط تپسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات این سرویس اظهار کرد: سرویس هم‌خط تپسی از اواخر مهرماه امسال آغاز به کار کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۲ دي

به گزارش پیوست، طی هفته گذشته برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از کندی سرعت اینترنت همراه در شبکه همراه اول خبر دادند. حالا یک منبع آگاه در گفت‌وگو با پیوست کاهش سرعت اینترنت همراه اول در خدمات نسل چهارم این اپراتور را احتمالا ایجاد اختلال از منابع نامعلوم اعلام می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۲ دي

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: ۱۶۰ کیلومتر فیبرنوری هوایی در سطح این شهرستان بصورت زمینی اجرا که سبب تقویت خطوط ارتباطی و عدم قطعی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ دي

رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم‌کارت و لوازم جانبی گفت: با توجه به نوسانات افزایش نرخ ارز مردم برای تهیه گوشی و تبلت بیشتر به فروشگاه‌های دست‌دوم‌فروشی روی آورده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ دي

مديرعامل شركت مخابرات ايران، با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ودیدار با رییس واعضای این کمیسیون خواستار حمایت مجلس ازاین شرکت و واقعی کردن تعرفه های مخابراتی شد.

ادامه مطلب