محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد دسترسی برای ۱۲۰۰ روستا، توسعه پوشش جاده ای و پایداری شبکه را از شاخص های هدف گذاری شده برای سفر خود به استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

پروژه "استخراج طرح کلان و الزامات امنیتی خدمات ابری و خدمات امنیتی ابری" توسط پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاهICT تعریف و اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه "استخراج طرح کلان و الزامات امنیتی خدمات ابری و خدمات امنیتی ابری" به منظور جلب اعتماد مصرف کنندگان خدمات ابری و همگانی‌سازی خدمات ابری در کشور به عنوان قدم اولیه برپایی نظام ممیزی این خدمات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف و اجرایی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

حجم مبادلات مربوط به تجارت الکترونیک ایران در سال ۹۸ رقم ۱۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این حجم از مبادلات در راستای تلاش ایران برای توسعه اقتصاد دیجیتال بوده و در همین راستا حجم مبادلات تجارت الکترونیک نیز سالانه ۶۰ درصد رشد داشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۶ دي

به گزارش پیوست، سامانه خود اظهاری دستگاه‌های استخراج رمز ارز با عنوان «بهین‌یاب» پس از گذشت ۵ ماه از اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران در خصوص ثبت دستگاه‌های استخراج رمز ارز بالاخره به بهره‌برداری رسید.
مالکان دستگاه‌های استخراج رمزارز می‌توانند از فردا ۶ دی‌ماه اقدام به ثبت دستگاه‌های خود در این سامانه کنند و پس از پرداخت عوارض گمرکی به صورت قانونی فعالیت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۶ دي

پس از گذشت ۵ ماه از مصوبه هیئت وزیران و با مساعدت مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه خوداظهاری دستگاه‌های استخراج رمزارز (بهین‌یاب) آماده بهره‌بردای شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ دي

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم تغییر نظام حکمرانی دانشگاه‌ها گفت: مطالعات جهانی انجام شده نشان می‌دهد که سهم تولید فناوری توسط دانشگاه‌ ها به ۵ درصد هم نمی‌رسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳ دي

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که پنج هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور تا پایان سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.
حسین فلاحی جوشقانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ۳۹ هزار روستا در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد، حدود پنج هزار روستای بالای ۲۰ خانوار هنوز به شبکه ملی ارتباطات متصل نیستند که تا پایان سال این امر نیز محقق خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند