محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

به گزارش ایرنا، سازمان تنظیم مقررات و رسانه‌های صوت و فراگیر (رگولاتوری) اعلام کرد: گران‌فروشی ترافیک اپراتورهای تلفن همراه زیر ذره‌بین رگولاتوری قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، پیرو انتشار اخباری مبنی بر محاسبه ترافیک اینترنت با تعرفه بین‌الملل توسط برخی اپراتورهای تلفن همراه در پلتفرم‌های داخلی، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، طی نامه‌ای و به صورت رسمی توقف تضییع حقوق کاربران را مطالبه کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

تفاهم‌نامه «توسعه خدمات دیجیتال و زیست‌بوم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند» بین همراه اول و شهرداری مشهد امضاء شد.
به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری «توسعه خدمات دیجیتال و زیست‌بوم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند» صبح روز گذشته یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه با حضور مهدی اخوان‌بهابادی، مدیرعامل همراه اول و محمدرضا کلایی، شهردار مشهد در راستای ساماندهی و برنامه‌ریزی روال ایجاد شهری زیست‌پذیر و یکپارچه در برج همراه برگزار شد.
این تفاهم با رویکرد توسعه خدمات دیجیتال، قرار است تا در کنار عرضه خدمات متنوع، روزآمد، بهینه و یکپارچه، اهداف دیگری نظیر کاهش سفرهای غیرضروری، بهینه‌سازی مصرف انرژی و ایجاد فرصت‌های جدید نوآورانه و کسب‌وکارهای نوین، افزایش بهره‌وری، توسعه پایدار و مدیریت شهری متناسب با زیست‌بوم اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر مشهد محقق شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ بهمن

به گزارش پیوست، سرویس پرداخت از طریق موبایل و حذف فیزیک کارت بانکی از امروز کلید می‌خورد.
پرداخت موبایلی به عنوان یکی دیگر از راهکارهای پرداخت در کنار پرداخت کارتی و پرداخت اینترنتی قرار گرفت، در این راهکار که موبایل جایگزین کارت بانکی می‌شود، دارنده کارت می‌تواند به‌جای کشیدن کارت، موبایل خود را به دستگاه‌ کارتخوان نزدیک کند و پرداخت را انجام دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ بهمن

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به راه‌اندازی نخستین «پست، موزه و مدرسه»، اظهار کرد: فضای آموزشی اختصاص‌یافته در این مجموعه، می‌تواند در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار گرفته و پست را به زیرساخت دیجیتال تبدیل کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ بهمن

بانک مرکزی، به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، بزودی،از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش های خرید در فروشگاه ها‌ و لذا حذف تدریجی استفاده ازفیزیک کارت خرید را رونمایی می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ بهمن

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: کل ترافیک مصرفی روزانه شرکت مخابرات ایران شامل داخلی و اینترنت بین‌الملل از ابتدای سال تا حال حاضر تقریبا ۶۰ درصد و مقدار ترافیک مصرفی " داخلی "روزانه شرکت مخابرات ایران از ابتدای سال تا حال حاضر تقریبا ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

ادامه مطلب