محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش ایلنا، پنجمین نشست گروه کارشناسی مطالعه جامع جرائم سایبری از تاریخ ۷ تا ۹ فروردین ۱۳۹۸ در وین و از سوی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر ملل متحد برگزار شد. هیاتی از ایران نیز در این نشست شرکت کرد.
اجرای قانون و تحقیقات و نیز مدارک الکترونیک و عدالت کیفری، دو موضوعی بودند که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، با حضور نمایندگان دولت ، سازمان بورس و اوراق بهادار،سازمان خصوصی‌سازی، هیات مدیره وصاحبان سهام در مجتمع مخابراتی شهید یگانه برگزار شد.
در این مجمع که با حضور ۸۹/۷۶ درصدی صاحبان سهام تشکیل شد، تصمیم‌گیری درباره‌ی دریافت حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور در استان گلستان از مناطق سیل‌زده این استان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ارتباطی پیش آمده در این مناطق قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش مهر، سازمان فضایی ایران اعلام کرد: بر مبنای آخرین پایش تصاویر ماهواره‌ای رادار که هم اکنون در سرشاخه‌های کرخه، کشکان و سیمره در استان لرستان در حال انجام است شاهد طغیان رودخانه هستیم.
این سازمان تاکید کرده است که تحلیل‌ها بر مبنای اطلاعات دریافتی از ماهواره‌های سنجش از دور، در حال تکمیل شدن و ارسال به سازمان مدیریت بحران است. مناطقی که در مرز هشدار قرار دارند با نقاط آبی روی تصاویر زیر مشخص شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

سید مجید صدری و اعضای هیئت‌مدیره در حاشیه مجمع امروز و در راستای پاسخگویی به دغدغه‌ها و موضوعات موردنظر بازنشستگان با برخی از آنان دیدار و گفتگو کردند.
سید مجید صدری و اعضای هیئت‌مدیره شرکت که برای تشکیل مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در مجتمع مخابراتی شهید یگانه حضور داشتند، با جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات ایران از جمله تعدادی از بازنشستگان مازندرانی دیدار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته‌های آنان قرار گرفتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

مکالمه و پیامک رایگان برای تمامی مشترکان ایرانسل در مناطق سیل‌زده تا پایان روز جمعه شانزدهم فروردین‌ماه تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با هدف تسهیل ارتباطات در استان گلستان، علاوه بر مکالمه و پیامک درون شبکه ایرانسلی، مکالمه و پیامک به مقصد سایر اپراتورهای همراه نیز تا پایان روز جمعه شانزدهم فروردین در بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، علی صالح نساج با اشاره به برگزاری کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، گفت: به دلیل احتمال وقوع سیلاب و قطع احتمالی برق، مقرر شد تا نسبت به استقرار دیزل ژنراتورها در سایت‌های اصلی موبایل و سایت‌های مناطق حساس همچون بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن اقدام شود تا مشکلی از بابت تأمین انرژی این سایت‌ها و به تبع آن ایجاد اختلال ارتباطی پیش نیاید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

به گزارش مهر، مرتضی براری در اینستاگرم نوشت: مهم‌ترین اقدام در تحقق برنامه‌ی ۱۰ ساله‌ی دوم فضایی که مبتنی بر توسعه‌ی زیرساخت‌های فضایی بومی است، ایجاد کنسرسیومی از سازندگان ماهواره و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرتاب ماهواره خواهد بود.

ادامه مطلب