محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ فروردين

به گزارش ایلنا، روابط عمومی رایتل اعلام کرد، در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطق وسیعی از استان‌های شمالی، غرب و جنوب غربی کشور، مکالمه رایتلی‌ها در این مناطق رایگان است.
بر اساس این گزارش، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک‌رسانی هر چه بهتر مناطق سیل‌‌زده، مکالمه رایتلی‌‌ها در شهرها و روستاهای اطراف پلدختر، درود، کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان، شهرهای دهلران، مهران، ملکشاهی، دره‌‌شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام، شهر اهواز در استان خوزستان و شهرهای آق‌‌قلا، گنبدکاووس، بندر ترکمن، سیمین شهر، آزاد شهر و گمیشان استان گلستان از روز سه‌‌شنبه ۱۳ فروردین تا پایان هفته جاری (جمعه ۱۶ فروردین ماه) رایگان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ فروردين

به گزارش ایلنا، عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح آخرین وضعیت ارتباطات استان ایلام در پی وقوع سیل گسترده در این استان گفت: از دیشب همزمان با افزایش حجم بارش باران و جاری شدن سیلاب در سطح شهرها و روستاهای استان ایلام، ابتدا مسیرهای فیبرنوری حدفاصل استان‌ها ایلام با خوزستان و لرستان در شب گذشته و سپس فیبرنوری ارتباطی با استان کرمانشاه در بامداد روز دوشنبه قطع شد تا ارتباطات استان ایلام با خارج از استان به طور کامل قطع شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ فروردين

به گزارش مهر، با افزایش بارندگی‌های شدید در کشور، از ابتدای سال جدید (۹۸) شاهد وقوع سیل، طغیان رودخانه‌ها و رانش زمین در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور هستیم که این پدیده، وضعیت بحرانی را برای کشور به همراه داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ فروردين

به گزارش مهر، با افزایش بارندگی‌های شدید در کشور، از ابتدای سال جدید (۹۸) شاهد وقوع سیل، طغیان رودخانه‌ها و رانش زمین در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور هستیم که این پدیده، وضعیت بحرانی را برای کشور به همراه داشته است.
در شرایط بحران داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون اختلال برای تیم‌های مدیریت بحران و مردم از جمله مهم‌ترین الزاماتی است که بر آن تاکید فراوان شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ فروردين

رئیس دانشکده پست و مخابرات با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب دیگر دانشکده در سال گذشته اجرایی کردن تفاهم‌نامه مشترک وزارت ارتباطات و ستاد کل نیروی‌های مسلح برای مهارت‌آموزی سربازان بود گفت: در اسفندماه سال گذشته مقام وزارت، تفاهم‌نامه‌ای با سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امضا کردند که در آن تفاهم‌نامه مقرر شد وزارت ارتباطات به ارتقا مهارت سربازان کمک کند تا افرادی که دوران سربازی خود را می‌گذرانند در حین خدمت وظیفه عمومی یک سری دوره‌های مهارتی را فرا بگیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ فروردين

لازم است که مشترکان پیش از خرید دستگاه سیم‌کارت‌خور نو یا کارکرده، حتما با مراجعه به سامانه‌ی همتا، از اصالت دستگاه اطمینان حاصل کنند.
به گزارش ایسنا، کارشناسان همواره به متقاضیان گوشی یا سایر دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور مانند تبلت تاکید دارند که با اجرای طرح رجیستری، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، پیش از خرید دستگاه، حتماً باید استعلام اصالت کنند و در پاسخ استعلام اصالت، به قانونی بودن، تطابق مشخصات پاسخ استعلام اصالت (مدل و برند ذکر شده در پاسخ) با مشخصات ظاهری دستگاه، شرکت واردکننده، نوع واردات، نوع ارز و روشن شدن دستگاه در گذشته توجه داشته باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی براری با اشاره به اجلاس کوپوس که هر ساله در اسفند ماه برگزار می‌شود، گفت: در این اجلاس که ۱۳۲ کشور به همراه چین حاضر هستند و مقر آن‌ها در نیویورک است، ایران سال گذشته به عنوان هماهنگ‌کننده بخش فضایی کارگروه G77 کوپوس انتخاب شد.
وی با اشاره به هدف حضور ایران در اجلاس کوپوس تصریح کرد: هدف ما از حضور در این اجلاس با توجه به وضع قوانین محدود کننده از سوی قدرت‌ها برای کشورهای در حال توسعه، گسترش همکاری‌های بین‌المللی، حضور در مجامع بین‌المللی، تأثیرگذاری در تصویب قوانین و تأمین منافع ایران است، بنابراین برای دستیابی به این اهداف از ظرفیت گروه ۷۷ استفاده می‌کنیم.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند