محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۵ فروردين

آذری جهرمی با اشاره به اختصاص دفتر ویژه خبرنگاران در شهرستان پلدختر افزود: خدمات بانکی برای تبادلات مالی باید انجام شود برای این منظور ۲۰ ارتباط ماهواره‌ای ایجاد شده و تا ساعتی دیگر نیز پست بانک به شبکه متصل می‌شود و به چرخه فعالیت می‌آید که به این ترتیب ۱۳ شبکه بانکی در منطقه شرقی شهر می‌توانند خدمات ارائه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ فروردين

به گزارش ایبِنا، محمدجواد آذری جهرمی بلافاصله بعد از جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان، جلسه اضطراری را با حضور مدیران و کارشناسان ارتباطی در خرم آباد به منظور رفع مشکلات شبکه ارتباطی این استان برگزار کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ فروردين

یزدانیان، رئیس دانشکده پست و مخابرات با بیان اینکه اقدام خوب دیگری که سال گذشته انجام شد، اخذ مجوز کانون ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران در وزارت ارتباطات و راه‌اندازی این کانون بود گفت: در انتهای سال گذشته سازمان امور اداری و استخدامی بخشنامه‌ای را صادر کردند مبنی بر اینکه اگر فردی بخواهد به یک سمت مدیریتی منصوب شود حتماً باید علاوه بر احراز یک سری صلاحیت‌های حراستی و اخلاقی و ... فارغ از آن اعتمادی که فرد منصوب کننده دارد حتماً باید صلاحیت‌های عمومی‌اش هم بر اساس یک سری شاخص‌های مدیریتی احراز شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ فروردين

رئیس دانشکده پست و مخابرات گفت: یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندیم با جدیت آن را دنبال کنیم و اتفاقاً برای آن نیز برنامه‌هایی هم خواهیم داشت موضوع توسعه آموزش‌های مهارتی منجر به اشتغال است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ فروردين

به گزارش مهر، مرتضی براری در اینستاگرم نوشت: همکاران من در سازمان فضایی ایران با همکاری شرکت‌های ارائه کننده خدمات ماهواره و اپراتورهای موبایل و تلفن روستایی، با جدیت در حال پیگیری برقراری ارتباطات ماهواره‌ای برای جایگزینی بخشی از خدمات ارتباطی قطع شده در مناطق آسیب دیده از سیل بوده و هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ فروردين

به گزارش مهر، پیروز حناچی شهردار تهران عصر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران حضور یافت و گزارشی از وضعیت پایتخت همزمان با بارش‌های اخیر ارائه داد.
پیروز حناچی در ابتدای سخنان خود در این جلسه گفت: در نوروز امسال از طرفی باید نشاط مردم را فراهم می‌کردیم و از طرف دیگر نیز می‌دانستیم که با بارندگی رو به رو خواهیم بود و برای آن آماده بودیم.
وی افزود: در مناطق ۴، ۱، ۲، ۵ و ۲۲ که مناطق شمالی و سر منشأ رود دره‌های اصلی تهران هستند، اقدامات ویژه ترتیب دادیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ فروردين

به گزارش ایلنا از شرکت مخابرات ایران، محمدجواد آذری جهرمی با تاکید بر همدلی و تعامل میان مسئولان و مردم برای حل مسائل پیش آمده گفت: با برقراری ارتباطات امدادرسانی شرایط مناسب‌تری پیدا می‌کنند و اختلالات صورت گرفته مرتفع خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند