محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

لوایح حقوق فناوری اطلاعات امروز و در همایش جنبه‌های حقوقی فناوری اطلاعات رونمایی شد.
به گزارش ایسنا، همایش جنبه‌های حقوقی فناوری اطلاعات صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات این وزارتخانه آغاز و از لوایح حقوق فناوری اطلاعات شامل لایحه‌های «حمایت از داده‌ها»، «تراکنش‌های الکترونیک»، «حکمرانی الکترونیک»، «شناسه‌های الکترونیک» و «حقوق مسئولیت ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات» رونمایی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات با بیان اینکه دسترسی به IP مشترکان می‌تواند باعث انجام سوء‌استفاده‌هایی شود، گفت: مردم بدانند که اگر گزارشی را برای ما ارسال کنند، آن موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه‌ی همایش جنبه‌های حقوقی فناوری اطلاعات با اشاره به گزارش مرکز ماهر درباره‌ی تخلف یکی از اپراتورها در مقوله‌ی نقض حریم خصوصی کاربران، اظهار کرد: گزارشی را که برای ما فرستادند نشان می‌دهد که برخی اپراتورها با دسترسی به IP مشترکان خود، اطلاعات وب‌سایت‌هایی را که مراجعه کرده‌اند را برای تبلیغات هوشمند در اختیار یکسری از کسب‌وکارها قرار داده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

به گزارش ایسنا دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در حوزه‌ی فضای مجازی به ضرورت بازنگری و تناسب در مقررات‌گذاری در این فضا از جمله بحث حقوق مالکیت معنوی تاکید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

به گزارش ایلنا، ویلیام مکس وایتد، سفیر سابق آفریقای جنوبی در ایران درباره‌ی همکاری‌های ایران و آفریقای جنوبی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: می‌توان گفت که ایران و آفریقای جنوبی در یک دهه‌ی اخیر همکاری‌های متعدد و خوبی در حوزه‌ی فناوری و علوم نوین به خصوص فناوری ارتباطات داشته‌اند و آفریقای جنوبی تا به امروز سرمایه‌گذاری‌های کلانی در حوزه‌ی ارتباطات ایران داشته است که این روند ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

همراه اول به کمپین وزیر ارتباطات برای کمک‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده پیوست.
در کمپین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مدیران حوزه‌ی ICT کشور هم دعوت شده، همانند مدیران وزارت، هزینه‌ی اقلام تبلیغاتی عید را صرف مردم زلزله‌زده‌ی کرمانشاه کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند