محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزاش مهر، کتاب الزامات شهرهای هوشمند پایدار با حضور نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.
کتاب الزامات شهرهای هوشمند پایدار با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌ی شورای اجرایی فناوری اطلاعات در حاشیه‌ی همایش و نمایشگاه صنعت ساخت رونمایی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزارش «فناوران»، در دیدار مهندس سیدمجید صدری با محسن سیاهکلی معاون تنظیم مقررات صدا و سیمای جمهوری اسلامی بر تعاملات حقوقی بین دو شرکت مخابرات ایران و سازمان صدا و سیما تاکید شد.
مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این دیدار با اشاره به نوع کار رسانه‌ی ملی و لزوم تعاملات بین بخشی صدا و سیما در تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها و همچنین استراتژی شرکت مخابرات ایران در تعامل با رسانه‌ها گفت: استفاده از ظرفیت‌های طرفین در بسط و توسعه‌ی روابط از افق‌های پیش روی این شرکت است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزارش مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شرایط و ضوابط واگذاری امکانات ارتباطی مازاد دستگاه‌های اجرایی به اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات را تصویب کرد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه‌ی ۲۷۱ خود با استناد به بند ب ماده‌ی ۶۷ برنامه‌ی پنج ساله‌ی ششم توسعه‌ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور شرایط و ضوابط واگذاری امکانات ارتباطی مازاد دستگاه‌ها به ارائه‌کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات را تصویب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

به گزارش ایسنا، مشترکان ایرانسل امکان استفاده از خدمات رومینگ نسل چهار (LTE/4G) را در ۵۰ کشور دارند.
خدمات رومینگ نسل‌ چهار یا LTE ایرانسل در ۵۰ کشور و ۶۸ اپراتور در دسترس مسافران ایرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، قرار دارد. ایرانسل پیش از این شبکه‌ی خدمات رومینگ نسل سه یا 3G را در ۱۴۹ کشور و با ۲۷۳ اپراتور برقرار کرده بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

مجید صدری ضمن اعلام قطع همکاری با مشاوران خارجی اظهار کرد: بخشی از نیروهای مشاوره را می‌توانیم با نیروی انسانی خودمان با کمی توجه جایگزین کنیم.
به گزارش ایستنا، مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پست اینستاگرم خود خبر از قطع همکاری با مشاوران خارجی این شرکت داد.
صدری در این پست اعلام کرد: در نظام درمان گاهی ناگزیریم جراحی کنیم، جراحی در نقطه‌ای که نمی‌دانید پشت آن چه خبر است و تا چه حد بدخیم است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دستورالعمل جدیدی در مورد ضوابط فروش سیم کارت‌های تلفن همراه خارجی در داخل کشور، تصویب کرد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه‌ی شماره‌ی ۲۷۰ خود با توجه به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دربار‌‌ه‌ی مباحث و مسائل مربوط به اجرای مصوبه‌ی شماره‌ی ۸ جلسه شماره‌ی ۱۶۷ خود، ضوابط و دستورالعمل فروش سیم کارت‌های تلفن همراه خارجی در داخل کشور را اصلاح و به‌روزرسانی کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

به گزارش مهر، به دنبال ایجاد سامانه‌ی ثبت دامنه‌های اینترنتی با میزبانی داخلی و با هدف اعمال تعرفه‌‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات، عضو انجمن افتا گفت: تفکیک محتوای داخلی و خارجی سایت‌ها، بدون ثبت در این سامانه ممکن است.
در راستای اعمال تعرفه‌ی ترجیحی اینترنت (تفکیک ترافیک شبکه‌ی ملی از اینترنت)، سامانه‌ی ثبت دامنه‌های اینترنتی که در داخل ایران میزبانی می‌شوند، توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران راه‌اندازی شده است. اجرای این طرح بر مبنای مصوبه‌ی ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و با هدف محاسبه‌ی نیم‌بهای ترافیک اینترنت برای سایت‌های داخلی صورت گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

به گزارش مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با ارائه‌ی تخفیف به پیمانکاران تلفن اینترنتی (VOIP) زیرساخت برای دریافت مجوز اپراتوری خدمات ارتباطی ثابت (ServCo) موافقت کرد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه‌ی شماره‌ی ۲۷۱ خود در مورد درخواست برخی از شرکت‌های متقاضی پروانه‌ی ارائه‌ی خدمات ارتباطی ثابت (ServCo) برای دریافت تخفیف حق امتیاز مربوط به ترافیک تلفن اینترنتی (VOIP) تایید شده از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت، تصمیم‌گیری کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند