محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

به گزارش مهر، نائب رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: دستورالعمل جامعی برای خسارت به فیبرنوری در کشور در حال تهیه و تدوین است.
فرهاد معارفی در کارگاه آموزشی مشاوران و رابطان حقوقی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با توجه به حقوق انحصاری شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص اجرای شبکه فیبرنوری بین استانی، برای جلوگیری از اجرای این مسیرها توسط سایران باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

به گزارش «دنیای اقتصاد»، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و استاندار هرمزگان در حضور دکتر روحانی رئیس‌جمهوری، تفاهم‌نامه‌ی ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در استان هرمزگان را به امضا رساندند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

به گزارش «تسنیم»، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در توافقی با وزارت ارتباطات، مجوز عرضه‌ی اینترنت رایگان در تمامی موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی کشور را أخذ کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

به گزارش مهر، سامانه‌ی بومی رتبه‌بندی و پایش وب‌سایت‌ها به همراه دو پروژه‌ی دیگر در مرکز تحقیقات مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.
آزمایشگاه مرجع تایید نمونه‌ی سیستم‌های دسترسی نوری، آزمایشگاه تایید نمونه‌ی سامانه‌های ذخیره‌سازی و نیز سامانه‌ی بومی رتبه‌بندی و پایش وب‌سایت‌ها (رتبه‌نگار) در مرکز تحقیقات مخابرات ایران آغاز به کار کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

به گزارش «پیوست»، رویداد یک روزه‌ی کارآفرینی با محوریت اینترنت چیزها در دانشگاه شریف برگزار شد. در مراسم افتتاحیه‌ی این رویداد، احمد جعفرآبادی، مدیرعامل پارس‌نت گفت: «رویکرد ما در بحث اینترنت چیزها با شهر هوشمند متفاوت است و در واقع معرفی پارادایمی برای خلق ایده‌های جدید است.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

به گزارش «فناوران»، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خواستار افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت شد.
از آخرین افزایش تعرفه‌ی تلفن ثابت 20 ماه می‌گذرد. اول تیرماه سال گذشته بود که پس از تغییر در مدیرعامل شرکت مخابرات و انتخاب رسول سراییان، دولت نیز از مواضعش کوتاه آمد و اجازه‌ی افزایش تعرفه را داد. حال با تغییر مجدد مدیرعامل، شرکت مخابرات ایران مجددا خواستار افزایش تعرفه تلفن ثابت شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

به گزاش مهر، وزیر ارتباطات گفت: ٣٠ درصد خطوط تلفن ثابت ظرفیت ارائه‌ی اینترنت با سرعت بیش از ٢ مگابیت بر ثانیه را ندارند.
محمدجواد آذری جهرمی با حضور در برنامه‌ی تلویزیونی دورهمی درمورد اختلالات و عدم کیفیت سرویس‌های ارتباطی توضیح داد.
وی گفت: یکی از مشکلات موجود برسر آنتن‌دهی تلفن همراه ممانعت مردم با نصب دکل‌های موبایل به دلیل داشتن ذهنیت غلط از آسیب‌زا و مضر بودن این آنتن‌ها است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه‌های واگذاری تلفن ثابت مد نظر نیست و در شرایط کنونی قیمت‌ها ثابت خواهد ماند.
سید مجید صدری افزود: هرگونه اقدام برای افزایش قیمت نیازمند کسب نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران است و اکنون هیچ دستوری از سوی این سازمان صادر نشده است.

ادامه مطلب