محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ اسفند

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در یادداشتی همزمان با فرارسیدن ایام سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز جهانی زن، نوشت: در این ایام محملی برای پرداختن بیش از پیش به جایگاه و حقوق زنان مطرح می‌شود که گاه با افراط و تفریط‌هایی همراه است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ اسفند

سید مجیدصدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در شرکت مخابرات ایران با همراهی ریاست و اعضای محترم هیات مدیره و معاونین تلاش کردیم ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) را با پرداخت حقوق کارکنان پیوند بزنیم تا تمام کارکنان راضی‌تر و خوشحال‌تر وارد روزهای سال نو شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ اسفند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مهم‌ترین پروژه‌ی اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کریدور فاواست که این پروژه در حال اجرا است، گفت: فاز اول این پروژه تمام شده و فاز دوم آن نیز آغاز شده است و فاز سوم که فاز نهایی است، در سال آینده انجام می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را ملزم به پرداخت هزینه‌ی جابه‌جایی صندوق بازنشستگی کارکنان شرکت مخابرات کرد.
به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران کارکنان این شرکت صندوق بازنشستگی خود را از صندوق بازنشستگی کشوری به صندوق تأمین اجتماعی تغییر داده و بر اساس بند ((د)) ماده‌ی 21 قانون مدیریت خدمات کشوری، الزام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پرداخت هزینه‌ی جابه‌جایی صندوق بازنشستگی را مطالبه کردند و چون خواسته‌ی آنان از سوی وزارت مذکور اجابت نمی‌شود، به موجب دادخواست‌هایی به طرفیت آن وزارتخانه الزام به پرداخت هزینه‌ی تغییر صندوق را تقاضا کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با موفقیت‌آمیز مطرح کردن اجرای رجیستری گوشی‌های تلفن همراه، گفت: واردات این کالا در فاصله‌ی مهر تا هشتم اسفند ماه سال جاری با ۹۳ درصد رشد به نسبت سال گذشته مواجه شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

به گزارش مهر، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال گفت: هزینه‌ی ثبت نام ناموفق افرادی که برای تعویض کارت‌های ملی نمونه قدیم خود اقدام کرده‌اند به آنان عودت داده می‌شود.
محمد علی بیگی درباره‌ی مشکلات ایجاد شده در روند پیش ثبت نام گفت: در حال حاضر تمهیداتی پیش‌بینی شده است که تا طی مرحله‌ی پایانی ثبت نام، هزینه‌ای از متقاضیان کسر نشود و این در صورتی است که تا یک ماه پیش هنوز مراحل ثبت‌ نام به پایان نرسیده بود، این هزینه کسر می شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

به گزارش مهر، رئیس اتحادیه‌ی تلفن همراه کشور از رونق بازار موبایل در آستانه‌ی عید نوروز خبر داد و گفت: مصرف‌کنندگان در یک ماه اخیر استقبال خوبی از مدل‌های جدید گوشی در بازار داشته‌اند.
ابراهیم درستی با اشاره به وضعیت بازار تلفن همراه در آستانه‌ی سال نو اظهار داشت: خرید و فروش گوشی تلفن همراه نسبت به دیگر ماه‌های سال، در ماه جاری با رونق بیشتری همراه بوده و مردم استقبال خوبی از مدل‌های تازه وارد گوشی داشته‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس شورای مرکزی دوره‌ی پنجم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای انتخاب شد.
نخستین نشست شورای مرکزی دوره‌ی پنجم این سازمان با حضور اعضای شورای مرکزی که در هیات عمومی به عنوان منتخبان صنف برگزیده شده بودند، تشکیل شد.

ادامه مطلب