محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ اسفند

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از تعلل دولت در تقویت و توسعه‌ی پیام‌رسان‌های داخلی گفت: اگر این مساله با جدیت دنبال نشود، وزیر ارتباطات را به مجلس می‌آوریم و توضیح جدی می‌خواهیم.
به گزارش مهر، نصرالله پژمانفر درباره‌ی مساله‌ی ساماندهی نرم افزارهای پیام‌رسان و ایجاد و توسعه‌ی پیام‌رسان‌های داخلی گفت: همه‌ی کشورهای دنیا برای مساله‌ی فضای مجازی و به ویژه پیام‌رسان‌ها، یک تدبیر جدی کرده‌اند، اما هیچ کشوری مانند ما در این حوزه نابه‌سامان نیست، به این شکل که هیچ‌گونه اعمال حاکمیتی در این عرصه وجود نداشته باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ اسفند

سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اشتغالزایی در حوزه‌ی فضای مجازی گفت: به دلیل نیاز به سرمایه‌گذاری کمتر برای اشتغالزایی در حوزه‌ی فضای مجازی نسبت به سایر صنایع، اشتغالزایی در حوزه‌ی فضای مجازی در مرکز توجه دولت قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ اسفند

کد فعال‌سازی یک‌بار مصرف با اجرای رجیستری گوشی‌های تلفن همراه باید حتما از فروشندگان موبایل دریافت شود در غیر این صورت دستگاه قادر به دریافت خدمات از اپراتورهای موبایل نخواهد بود.
اجرای مرحله به مرحله‌ی ‌طرح ملی ثبت شناسه‌ی گوشی‌های تلفن همراه و پیچیدگی‌هایی که متولیان این طرح در پروسه‌ی فنی در نظر گرفته‌اند باعث شده تا بسیاری مردم نسبت به برخی موضوعات مطرح در آن سر درگم شده یا با فرآیندی که از هنگام خرید تا نقل‌ و انتقال گوشی همراه آنها است، آگاهی چندانی نداشته باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ اسفند

به گزارش تسنیم، مسئولان اجرای رجیستری گوشی‌های تلفن همراه با هشدار نسبت به دارندگان گوشی‌هایی که برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نکرده و خاموش بوده‌اند، خواستار استفاده از سیم‌کارت‌های قدیمی شدند.
طرح ملی ثبت شناسه‌های گوشی تلفن همراه به مرور در حال انجام است و در هر مرحله وارد پیچیدگی‌های بیشتری می‌شود که در صورت عدم اطلاع، ممکن است گوشی‌تان غیرفعال شده یا از کار بیفتد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ اسفند

جانشین معاون فنی پلیس فتا از پیگیری پلیس فتا برای تعیین تکلیف پول‌های دیجیتال خبر داد.
سرهنگ علی محمد رجبی، جانشین معاون فنی پلیس فتا در گفتگو با ایلنا درباره‌ی رویکرد پلیس فتا در مقابل پول‌های دیجیتالی رمزنگاری شده گفت: در ۵ سال اخیر فناوری‌های جدید رشد بسیار زیادی داشته‌اند، پلیس فتا در مقابل پول‌های دیجیتالی رمزینه از جمله بیت‌کوین دو نقش اساسی و مهم دارد؛ اولین مسئله این است که پلیس فتا به عنوان ضابط قضایی باید از وقوع جرم در مسئله‌ی پول‌های رمزی جلوگیری کند. همچنین مسئله‌ی دیگر این است که پلیس فتا باید چالش‌هایی که این دسته از پول‌ها در حوزه‌ی امنیت عمومی ایجاد می‌کند را مورد بررسی قرار دهد چرا که از نظر امنیت عمومی، پول‌های مجازی رمزینه می‌توانند ابزاری برای جرم و انگیزه‌ای برای جرم‌های جدید باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ اسفند

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: تصمیم داریم فروشگاه‌های برند ایجاد کنیم تا استانداردهای ارائه خدمات را به نحو مطلوب سراسری کنیم که هر میز پاسخگو به مشتری، دارای کاتالوگ سرویس و امکان حل مسئله و مشکل مشتری را داشته باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند