محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

به گزارش «موج»، سردار محمدرضا مهماندار گفت: استارتاپ‌های حمل‌ونقلی بسیار موضوع قابل توجه و مثبتی است و ما کاملا موافق حضور آن‌ها هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

به گزارش «دیار میرزا»، نتایج حاصله موئید آن است که امواج رادیویی کمتر از میزان حد مجاز تعیین شده از طرف کمیسیون بین‌المللی حفاظت در برابر پرتوهای یونیزه می‌باشد.
با توجه به شکایت‌های مختلف شهروندان مبنی بر اختلالات الکترومغناطیسی امواج رادیویی و اثرات آن بر روی سلامت انسان، این امواج اندازه‌گیری شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات خواستار همکاری شرکت‌های توزیع برق در تسریع اجرای پروژه‌ی توسعه‌ی شبکه‌ی دسترسی فیبرنوری منازل و ارائه‌ی اینترنت ۲۰ مگابیتی به ۸۰ درصد خانواده‌ها تا پایان برنامه‌ی ششم شد.
جلسه‌ی مشترک وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیرو با هدف بررسی وضعیت تهیه‌ی سند تحول دیجیتال در حوزه‌ی نیرو و نیز مدیریت مصرف انرژی در کشور با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

به گزارش ایلنا، محمد‌جواد آذری جهرمی گفت: دولت به دلیل تصدی‌گری نمی‌تواند پیام‌رسان دولتی راه‌اندازی کند. دولت‌ها به دلیل مسائل فنی، اقتصادی و مدل پیام‌رسان‌ها در عرصه‌ی ایجاد پیام‌رسان وارد نمی‌شوند و این حوزه در اختیار بخش خصوصی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

به گزارش «فارس»، شرکت‌های بیمه‌گر معتقدند کسب‌وکارهای آنلاین بیمه با نقض نرخ‌های بیمه‌ی مرکزی در فروش بیمه‌نامه، باعث التهاب بازار می‌شوند و اخیرا مواجهه جدیدی بین بازار سنتی و کسب‌وکارهای نوین ایجاد شده است.
در 19 اسفندماه فراشیانی مدیرکل بیمه‌های اتومبیل بیمه‌ی ایران در نامه‌ای به مدیران استارتاپ‌های بازاریابی بیمه‌ی شرکت سهامی بیمه ایران، دستور داد آرم و نشانی بیمه‌ی ایران را از پیشخوان انتخاب مشتری خود حذف کنند و خواستار توقف فروش بیمه‌های این شرکت توسط کسب‌وکارهای جدید اینترنتی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

به گزارش مهر، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران پیش‌بینی کرد که ماهواره‌ی سنجشی «سها» به‌ عنوان اولین ماهواره‌ی عملیاتی کشور و ماهواره‌ی مخابراتی ناهید ۲ در سال آینده به سرانجام برسند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

به گزارش «دنیای اقتصاد»، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا خبر داده که طرح شناسنامه‌دار کردن کالاهای سیم‌کارت خور به‌زودی شامل همه‌ی محصولات خواهد شد از جمله تبلت که در سال آینده اجرایی می‌شود. این درحالی است که رئیس اتحادیه‌ی رایانه‌ی تهران می‌گوید که تا این لحظه هیچ جلسه‌ای برای هماهنگی اجرای این طرح با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و یا وزارت صنعت و معدن نداشته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند