محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ اسفند

رایتل در کشورهای ترکیه، امارات، عراق، گرجستان و ارمنستان که مقصد بسیاری از مسافرین نوروزی است تعرفه‌های تخفیفی ویژه‌ی رومینگ بین‌الملل در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ اسفند

سخنگوی هیات رئیسه‌ی مجلس گفت: مجلس در جلسه‌ی غیرعلنی فردا صبح، به بررسی گزارش تخصصی «فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها» می‌پردازد.
بهروز نعمتی درگفتگو با مهر، از تشکیل جلسه‌ی غیرعلنی فردا صبح مجلس با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر داد و اظهار داشت: در این نشست، آقای فیروزآبادی دبیر شورا و همکارانش گزارش مبسوطی از وضعیت فضای مجازی در کشور به نمایندگان ارائه می‌دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ اسفند

در پی اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تصویب فیلترینگ شبکه‌ی اجتماعی تلگرام توسط شورای عالی فضای مجازی، مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی این موضوع را تکذیب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ اسفند

رئیس سازمان فضایی ایران از تدوین نقشه‌ی راه توسعه‌ی حوزه‌ی فضایی کشور در هشت فصل خبر داد و گفت: برای تحقق اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ در حوزه‌ی فضا، با توجه به فعالیت‌های کشورهای منطقه در عرصه‌ی علم و فناوری فضایی، باید با سرعت بیشتر و با یک حاشیه‌ی امن، کارها را پیش ببریم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ اسفند

یکی از راه‌های مقابله با پیامک‌های تبلیغاتی شکایت به سامانه و معرفی شماره‌های فرستنده بود. راهی که اگرچه موثر بود اما نمی‌توانست پیش‌گیرنده باشد. به همین دلیل تصمیم بر آن شد که جلوی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از همان ابتدا و توسط اپراتورها گرفته شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ اسفند

دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی با تاکید بر اینکه فیلتر کردن تنها راه نیست، گفت: باید با تقویت پیام‌رسان بومی و تصویب قوانین مهم در حوزه‌ی فضای مجازی شرایطی را فراهم کرد تا مهاجرت از تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی انجام شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ اسفند

عضو هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیر مخابرات منطقه‌ی فارس گفت: استراتژی شرکت مخابرات ایران در کل کشور، رشد و توسعه‌ی متوازن تمام مناطق مخابراتی است.

ادامه مطلب