محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

به گزارش ایلنا، نصراله جهانگرد معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش جشنواره‌ی فاوا و ۱۴۱مین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ۱۴۱ سال گذشته با صدور حکمی توسط مخبرالدوله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شد و امروز سالگرد صد و چهل و یکمین سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

به گزارش ایلنا، دبیر هفتمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بسیاری از بازی‌سازان به‌ دلیل شرایط صنعت گیم ایران به کشورهای خارجی رفتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار مطلبی با عنوان «پلی بزن از مهر، به سرپل زخمی» از تخصیص بودجه‌ی هدایای نوروزی این شرکت به هموطنان زلزله‌زده‌ی کرمانشاه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

همزمان با سالروز تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزیدگان جایزه‌ی ملی کیفیت ICT در سال 96 معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در روز جاری در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزیدگان نهایی جایزه‌ی ملی کیفیت در سال 1396 معرفی شدند. برگزیدگان حایز دریافت گواهینامه در پنج نوع «نشان سرآمدی و کاندید برای سطح تندیس INQA»، «اشتهار به کیفیت 4 ستاره»، «اشتهار به کیفیت 3 ستاره»، «اشتهار به کیفیت 2 ستاره» و «اهتمام به کیفیت» شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند

تفاهم‌نامه‌ی واگذاری مدیریت «پیام رسان سروش» از معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما به «منظومه‌ی فرهنگی، رسانه‌ای جام‌جم» واگذار شد.
به گزارش فناوران در حالی که به دلیل وضعیت مدیریتی و مالکیتی پیام‌رسان سروش، این پیام‌رسان قادر به دریافت وام 5 میلیاردی حمایتی از وزارت فاوا نبود، مدیریت این پیام‌رسان واگذار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند

دبیر هفتمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بسیاری از بازی‌سازان به‌ دلیل شرایط صنعت گیم ایران به کشورهای خارجی رفتند.
به گزارش ایلنا،‌ محمد حاجی میرزایی در اختتامیه‌ی همایش بازی‌های رایانه‌ای گفت: بیش از هزار بازی‌ساز بازی‌های خود را برای هفتمین جشنواره ارسال کردند. مهمترین هدف این جشنواره ارتقای کیفیت بازی‌سازی و رساندن پیام فعالان این صنعت به مسئولان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند

با پیشنهاد آذری جهرمی کارگروهی مشترک میان دو وزارتخانه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای استخراج سند تحول دیجیتال در حوزه‌ی سلامت تشکیل می‌شود.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه‌ی صبحانه‌ی کاری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در دنیا کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌ی بهداشت و سلامت موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند، گفت: در کشور کسب‌و‌کارهای نوپا در این حوزه نیاز به مجوزهای زیادی دارند که کار را به تاخیر می‌اندازد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند

سامانه‌ی اطلاع‌رسانی وضعیت پوشش شبکه برای مشترکان ایرانسل (#20*) با اضافه شدن امکاناتی نظیر ثبت درخواست تعویض سیم‌کارت 3G به 4G، آگاهی‌یابی از نسل پشتیبانی‌کننده‌ی سیم‌کارت و گوشی همراه مشترکان گسترش پیدا کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات از روابط عمومی ایرانسل، سامانه‌ی #20* علاوه بر ارائه‌ی اطلاعات بالاترین پوشش منطقه (4G-3G-2G و TD LTE)، بالاترین نوع اینترنتی که گوشی تلفن همراه مشترک پشتیبانی می‌کند و نوع سیم‌کارت مشترک را اعلام کرده، امکان ثبت درخواست تعویض سیم کارت را در دسترس قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند